  • Data: 2013-04-04 08:16:01
    Temat: Re: Chińczyki - Skąd bierze się ich sukces ekonomiczny..
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A te walące się u nich mosty i budynki, a te tysiące padniętych świń i
    drobiu spławiane do morza rzekami, kable rozruchowe z linką o przekroju
    0,75mm2? Mógłbym tak wymieniać tysiące produktów na których zbili ten
    majątek.
    Mamy z nimi kontakt od 20 lat. Owszem jest kilka firm z technologią ale
    reszta to klepacze i kopiowacze.
    Mają bardzo krótką pamięć, często rżną głupa. Jak im udowodnisz że coś jest
    spieprzone w ich produkcie to się obrażają
    albo rżną głupa i zadają pytania nie na temat niby drążąc problem. Mówisz
    im, przyślijcie nam poprawiony soft z naszymi poprawkami językowymi które ci
    wysłałem dwa miesiące temu a on ci przysyła kolejny bubel z językami Google
    English i China. Proszę o części zamienne, to nie, bo ich produkty się nie
    psują. Wysyłam im negatywne wyniki z pomiarów norm lub decyzję urzędową UKE
    o zablokowaniu sprzedaży z powodu niedotrzymania norm badanego produktu,
    obrażają się, szukają innego dystrybutora.
    Wysyłam im uszkodzone kilka urządzeń aby mi to naprawili, trzymają pół roku,
    gubią lub wracają nie naprawione.
    Przyszła kiedyś cała partia urządzeń bez MAC adresu. Same zera. Prosisz,
    pytasz, słyszysz w odpowiedzi że u nich MAC kazdy wpisuje sobie jaki chce.
    W końcu przysyłają nowy soft oraz zakres numeracji MAC adresu ale okazuje
    się że to zakres przydzielony do zupełnie innej firmy...
    Często przysyłają próbki urządzeń dopieszczone, z uzgadnianymi zmianami
    przez pół roku, nadchodzi moment zamówiemia partii i okazuje się że cała
    partia jest do dupy. Odsyłamy. Okazuje się że brakuje im jakiegoś ważnego
    dokumentu i z tego powodu odesłany kontener z towarem w porcie u nich leży
    rok czasu po czym firma zwija interes, towar przepada. Przyłapaliśmy wiele
    firm na oszustwie, Przysyłają nam ładne foldery i w nich zdjęcia swoich
    siedzib, po czy okazuje się że to fotka jakiejś przypadkowej firmy
    zretuszowana w fotoszopie a prawdziwa firma to namioty rozbite w jakiejś
    wsi w których okoliczne wieśniaki pracują za przysłowiową miskę ryżu.
    Jak chcesz z nimi handlować to dwie zasady. Twój człowiek na stałe u nich,
    nigdy nie płacisz im za całość z góry.

    Marek