  • Data: 2013-04-04 15:35:16
    Temat: Re: Chińczyki - Skąd bierze się ich sukces ekonomiczny..
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stachu Chebel" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e959ab3b-7976-4e98-8141-3c5cdeada6c9@j9g2000vbz
    .googlegroups.com...
    > Jesteś w błędnym błędzie. Chinole nie chleją prawie wcale. Natomiast
    > Koreańcy, to zupełnie inna liga.

    A mnie ktoś z kolei opowiadał, że było sobie międzynarodowe towarzystwo,
    Ruscy, Kitajce, towarzycho pochlało sobie, nawet Ruscy popadali, a Chińczycy
    zastanawiali się, z kim tu się jeszcze napić :) Pewnie to zależy od
    okoliczności i towarzystwa, znany reporter Wiktor Bater, ten co wojnę
    relacjonował, opowiadał, że na weselu, dla każdego stołu, jest (tłumacząc na
    polski) "stołowy", który ma zadbać, aby nie zabrakło napitków. Był na takim
    weselu i podobno nawet stołowi popadali, a on się zastanawiał, z kim lufę
    wychylić... Znam kogoś, kto połówkę wódki dudli jak wodę mineralną i nawet
    niezbyt znać po nim, że coś trącił. A ja wymiękam przy ćwiartce...
    (niestety, ta gorsza strona picia). Jak kto może i umie, każdy inaczej. Coś
    tam nie dotyczy Polaków i Rosjan...