    Subject: Re: Chińczycy mnie rozwalili...
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: JaNus <bez@adresu>
    Date: Tue, 29 Aug 2017 19:41:14 +0200

    W dniu 2017-08-29 o 19:07, J.F. pisze:
    > Tylko jeszcze nie wiemy co nastepuje po erze socjaldemokracji

    Socjaldemokracja to prawie taki sam socjalizm, jak sowietyzm, tyle, że
    nie rozstrzeliwują, ani do łagrów nie zsyłają. Ale gospodarczo, to coraz
    bardziej dąży (na dłuższą metę) to totalnej, centralnie sterowanej
    gospodarki. A że socjalizm, to odrzucenie osiągnięć kilku tysiącleci
    rozwoju cywilizacji zachodniej, i powrót do koncepcji rodem z epoki
    "wspólnoty plemiennej" to po niej będzie jeszcze dalej wstecz:
    odrzucenie kolejnych, niekoszernych "przesądów". Zapewne powrót do
    kamienia łupanego.