  • Data: 2010-02-18 23:08:27
    Temat: Re: Chevy Volt wchodzi na rynek z koncem roku
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Pete" <n...@n...com> wrote in message
    news:hlicdb$ch4$1@inews.gazeta.pl...
    > "Pszemol" wrote
    >
    > No wlasnie znajomy mowil ze lipa... ale i tak sie przejde. Kobita sie
    > rozglada za samochodem, wiec moze cos jej wpadnie w oko...

    Bo każdy szuka czegoś innego i czego innego oczekuje...
    Mój kumpel dziś wziął wolne z pracy i pojechał na AutoShow.
    Wiesz czemu on pojechał? Ano kupił sobie Lotusa 1987 roku
    w kolorze białym i zastanawia się jak go przemalować...
    Idzie na Show tylko po inspirację aby wyszukać kolor co mu
    się będzie podobać...