-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>
Subject: Re: Chemiczne sprawdzenie uszczelki pod głowicą
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <6...@g...com>
Date: Mon, 29 Oct 2012 20:51:38 +0100
Message-ID: <u...@4...net>
Lines: 20
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.20.15.156
X-Trace: 1351540299 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26705 83.20.15.156:17504
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2470350
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 29 Oct 2012 05:42:36 -0700 (PDT), Adam Klobukowski napisał(a):
> Witam
>
> Wykonano dla mnie "Spr. uszczelki pod głowicą (chemiecznie)". Na czym to polega i
czy jest wiarygodnym testem szczelności?
Nie wiem czy to jakaś nowa metoda, czy może jakiś mistrz marketingu tak
nazwał test polegający na sprawdzeniu czy w układzie chłodzenia pojawia się
dwutlenek węgla.
Generalnie tego typu metody polegają na sprawdzeniu czy z zewnętrznej
strony uszczelki olej nie przedostaje się do cieczy chłodzącej (to widać na
powierzchni płynu), oraz czy z wewnętrznej strony uszczelki gazy spalinowe
nie przedostają się do cieczy chłodzącej (i to powoduje pojawienie się CO2
w układzie chłodzenia).
Nie wiem co tu za jeszcze inną "chemię" można stosować.
Są to metody które bardzo wiarygodnie pokazują że uszczelka puszcza,
natomiast nie są gwarantem jej szczelności w każdych warunkach.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.11.12 00:43 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
- Kultura zapie....ania
- Gdańsk się skończył dla mnie.
- Elektryki z południa lecą do ciepłych krajów :)
- Re: Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
Najnowsze wątki
- 2024-09-16 zapora Stronie Slaskie
- 2024-09-16 powodz
- 2024-09-16 Aple ma przycisk APARATU. SERIO? Tyle lat im to zajęło?
- 2024-09-15 Mulitisim
- 2024-09-15 Jaki telefon dla "SENIORA"? ;-)
- 2024-09-18 Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
- 2024-09-17 Kultura zapie....ania
- 2024-09-17 Gdańsk się skończył dla mnie.
- 2024-09-16 Elektryki z południa lecą do ciepłych krajów :)
- 2024-09-16 Re: Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- 2024-09-17 Wybuchające pagery
- 2024-09-18 szukam speca od mini-remontow (w w-wie)
- 2024-09-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-18 Kraków => Java Full Stack Developer (Angular/React) <=
- 2024-09-18 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=