  • Data: 2003-10-09 08:09:04
    Temat: Re: Chello Plus??
    Od: "Jaroslaw Puchala" <y...@N...SPAM.yarwa.no-ip.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:blvf60$8j2$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jaroslaw Puchala" <y...@N...SPAM.yarwa.no-ip.org> napisał w
    > wiadomości news:blud2a$jc7$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > Nie widze sensu. wyraznie drozej, a nie sadze zeby WOGOLE lepiej.
    > szybkosc i tak jest ok 20-30k, a kilka kompow rozdzielisz np freebsd.

    He?? Ja tam mam juz z drugi rok chello i nie narzekam 50-60kb/s maxymalnie
    mialem 100kb/s, kumpel ma tak samo.

> [...]
    > 1. lamedministratorzy - nie "umnieja" zrobic dobrze transparent proxy.
    > (ignoruja wytykane bledy mowiac "u pana jest zle")
    > 2. blokowanie ruchu PRZYCHODZACEGO - nie ma o tym slowa w regulaminie (80)
    > 3. BOK zglasza sie juz po 20 minutach (dzis testowane, 2 razy, raz
    > rozlaczenie)
    > 4. zgloszenie awarii modemu dzis - "monter" przylezie w za dwa dni,
    gdzies
    > tak miedzy 18 a 21 (!!!)
    > 5. montowanie rozwalonych modemow (chyba ma plyte peknieta)
    > 6. moze dotrwam do konca cyrografu i mnie krew nie zaleje. ale ani minuty

    Zadnych problemow z łączem, modem w pelni sprawny nic sie nie działo, jesli
    cos sie dzieje od razu jest naprawiane. W sumie to monter też przychodzi
    miedzy 18-21 ale mi to pasuje bo wczesniej nie ma mnie w domu :P No jedynie
    moge sie zgodzic z punktem 3, denerwujace to jest.