  • Data: 2003-10-17 08:38:12
    Temat: Re: Chello Plus??
    Od: "Antuan" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Gondek" <d...@n...e-utp.net> napisał w wiadomości
    news:bmldug$5bq$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    > Bez przesady, szybkość spada do 33600bps...

    Tu nie ma przesady - miałeś u siebie kiedy założone ograniczenie do 32kbps?
    Ja wiem dokładnie jak ono działa - tak jak napisałem.

    > Nie zakaz, tylko zakaz udostępniania, a ściągać to sobie możesz dowoli,
    > ważne żebyś nic nie udostępniał.

    No to zwłaszcza w eMule nic nie ściągniesz :P
    Poza tym emule udostępnia nie do końca pobrane dokumenty automatycznie -
    wiec nie masz szans nic nie udostepniać.

    > Racje, ale jest www.onet.pl i ftp.belnet.be...

    Ale ja płacę takze za www i ftp w chello - więc niech to działa.

    > Stronę komercyjną się stawia na komercyjnym serwerze IMHO.

    A ja kupuję chello na potrzeby firmy i jako firma płacę faktury - czemu nie
    mogę legalnie wykorzystać www na stronę firmy?

    > Jest proste, Chello Standard = 1 komp = 1 zew. IP.
    > Chello Plus = 3 kompy = 3 zew. IP

    Nie rozumiesz.
    Powiedz np. ile zapłacę za podłaczenie trzech komputerów w chello plus?

    g^(3)owy.

    > 21 jest chyba otwarty, ale 80, 8080, 443, całe netbios'y są filtrowane...

    chyba - ale to czasami - tu nie ma żadnej reguły - raz 21 działa raz nie.

    > Tu się zgodze, mogli to jakoś ciekawiej zrobić...

    Nie zrobią, dopóki nie wymusza tego użytkownicy, bo sami nie wpadna na to -
    przynajmniej tak dotąd to wyglądało. Przecież taki licznik przesłanych
    danych to dopiero na gromadne żadanie użytkowników powstał.

    > Ja tam nie narzekam.

    W poprzednima akpiacie jednak słychac było nutkę rozgoryczenia.
    A zwłaszcza ostatniu miesiąc przyniósł sporo powodów do narzekania - wolne
    www, kiepsko działające proxy, pseudo "modernizacje" - przykrywka na awarie.

    > Jednego mniej :-P więcej łącza dla innych....

    nie ciesz sie - za mnie podłaczą sporo innych:
    http://www.fkn.pl/news/id__12528/ - za darmo - wiec finalnie Ty i Ci co w
    chello zostaną zapłacą.

    Pozdrawiam
    Antuan