  • 11. Data: 2003-05-06 11:06:15
    Temat: Re: Chello?
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 7 Sierp wrote:

    > i chyba 21 (wchodzace)

    Pewnyś? AFAIR jakoś niedawno właziłem na doraźnie wystwionego takiego
    FTP'a (only 21).

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.2.1, OE-QuoteFix,

  • 12. Data: 2003-05-07 07:18:02
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@f...onet.pl>

    Szymon Sokół wrote in news:b96f0a.3vuhhql.1@sloth.hell.pl:

    > A jak to zrobiłeś? Tunelujesz 80, czy może postawiłeś lokalnego
    > squida?

    Samo się zrobiło... najpierw co jakiś czas było transparent proxy, albo
    go nie było, a od pewnego czasu widzę że serwery www widzą moje ip, i
    www chodzi normalnie. Więc spekuluję że transparent proxy nie ma.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {3414E0D1-3EBD-4B8C-9402-DB05241C92AD}

  • 13. Data: 2003-05-07 07:19:49
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj>

    Dnia Tue, 6 May 2003 11:06:15 +0000 (UTC)
     --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl> naskrobał(a):

    > Pewnyś? AFAIR jakoś niedawno właziłem na doraźnie wystwionego takiego
    > FTP'a (only 21).

    masz racje, wlasnie sprawdzilem i nie blokuja, choc wydaje mi sie ze
    kiedys tak bylo, ale moze nie :)

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq

  • 14. Data: 2003-05-08 10:16:03
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    In pl.internet.polip, "Grzegorz Podsiad?o" <e...@f...onet.pl> wrote:

    >Samo się zrobiło... najpierw co jakiś czas było transparent proxy, albo
    >go nie było, a od pewnego czasu widzę że serwery www widzą moje ip, i
    >www chodzi normalnie. Więc spekuluję że transparent proxy nie ma.

    To miłe. Może i u nas tak kiedyś będzie. Oby.
    --
    Szymon Sokół (SS4004,SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland. O