    From: "Bialy" <m...@o...pl.wytnijpokropce>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Chęć zakupu dużego skutera:)
    Date: Mon, 2 Feb 2009 19:30:29 +0100
    <gm65jn$d01$1@inews.gazeta.pl> <gm65rg$ee7$1@inews.gazeta.pl>
    <gm66e1$gce$1@inews.gazeta.pl> <gm66ti$io1$1@inews.gazeta.pl>
    <gm67ec$jq3$1@inews.gazeta.pl> <gm67jf$m3l$1@inews.gazeta.pl>
    <gm67o8$jq3$2@inews.gazeta.pl> <gm68pl$ro9$1@inews.gazeta.pl>
    <gm69jv$2jv$1@inews.gazeta.pl> <gm6af5$6kp$1@inews.gazeta.pl>
    <gm6ovi$s3h$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gm75o7$4g5$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <gm7b93$crd$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gm7bia$99v$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <gm7e58$35l$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    Łukasz Rydz napisal(a):

    | Gilery nikt w poblizu nie ma a speedfighta ma jeden kumpel i idzie mu
    | wysmienicie hmm moze sie przejade do sasiedniej miejscowości do
    | komisu i wyproboje oba modele porownam i wtedy wybiore.
    | Wiesz jezeli jest ta przestrzen na nogi to mogę tak np jakiś bagaż
    | położyc ktory sie do kufra pod siedzeniem nie miesci. no własnie
    | ktory model ma wiekszy kuferek?:) I czy jest możliwośc zamontowania
    | dodatkowego? za pasażerem?

    Co do przestrzeni na nogi - w Runnerze jest troche wyzszy tunel srodkowy,
    wiec podloga nie jest idealnie plaska - sa dwa oddzielne miejsca na stopy,
    zatem moze to stanowic jakis problem w zasadzie. Chociaz ja tak przewiozlem
    kiedy przez 80 km jakis plecak, bo jechalismy na biwak z kolegami i nie
    narzekalem - stabilnie stal ;)

    Kufer na stelazu do prawie kazdego skutera chyba dobierzesz. Tzn. sam kufer
    to jest w miare uniwersalny, tylko ze stelazem jest problem, ale i do
    Speedfighta i do Runnera znajdziesz bez wiekszych problemow.

    Co do pojemnosci schowka pod siedzeniem, to Runnery po 2000 roku (rozna sie
    troche malowaniem, swiatlami, uchwytem z tylu) maja nieco dluzsza kanape i
    nieco wiekszy ten schowek, wiec takiego ci radze szukac. W starszych (przed
    2000) akumulator byl pod siedzeniem, wiec automatycznie zabieralo to troche
    przestrzeni. W tych nowszych wywalili akumulator wlasnie w ten tunel
    srodkowy :)

    --
    -) Bialy
    ( GG: 1092403