  • Data: 2009-02-02 16:12:57
    Temat: Re: Chęć zakupu dużego skutera:)
    Od: "Bialy" <m...@o...pl.wytnijpokropce> szukaj wiadomości tego autora

    Łukasz Rydz napisal(a):

    | Ja zdecydowałem sie na skuter. Nie chce żadnego crossa itp. To ma byc
    | do jazdy do szkoły a nie do wielkich szaleństw:) Chciałem taki duży
    | dla wygody i mi sie podoba a twoj Dysiek według mnie nie jest duzy bo
    | raczej 2 metrow dlugosci nie ma? A jesli o pojemnosc chodzi to maks
    | 80 ccm bo chce na motorower zarejestrowac. A z wieksza poj to policja
    | sie skapnie.

    Ale sluchaj, to nie musisz kupowac mega-wielkiego skutera, zeby ci bylo
    wygodnie ;) To zalezy, ile masz wzrostu - ja mam cos kolo 184 cm i dosyc
    dobrze sie czulem na Gilerze Runner z '99 roku. To jest 50ccm z dosyc
    dobrymi osiagami i mnie samemu jezdzilo sie bardzo wygodnie, a i plecaczek
    ma troche miejsca (moze nie jak na motocyklu, ale mimo wszystko w
    kategoriach skuterowych to bylo tam dosyc przestronnie ;) ), wiec spoko daje
    rade ;)

    Chodzi o to, ze jak kupisz jakiegos byka 50ccm to fakt - bedzie wygodny
    fizycznie, ale psychicznie cie zmeczy, bo nie bedzie przyspieszal ;)

    Takie skutery jak Gilera Runner (nowa i stara, a nowa to w ogole kawal
    byczka), Peugeot Speedfight, Malaguti F15, czy Aprilia SR (no ta moze
    najmniej) oferuja sporo miejsca, a masowo wypadaja chyba lepiej niz Elystar,
    czy Elyseo.
    Nie siedze teraz w temacie, ale zwroc tez uwage na mase i w miare mozliwosci
    poprzymierzaj sie do tych skuterow, jesli jeszcze tego nie robiles :)

    Pozdrawiam,

    --
    -) Bialy
    ( GG: 1092403