  • 51. Data: 2009-03-30 10:43:29
    Temat: Re: Chcesz kompakta? Moze warto poczekac?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > Ciekawe rzeczy opowiadacie. Ale ja wciaz nie rozumiem, jak uzywacie tej
    > puszki coli z dziurka jako zamiennika aparatu fotograficznego.

    Wielu rzeczy nie rozumiesz - ale nie przejmuj się. Takich jak ty jest wielu i
    właśnie dla nich został wypuszczony ten "kompakt".

  • 52. Data: 2009-03-30 10:47:35
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    <T...@s...in.the.world> napisał:

    > [...]
    > Ciekawe rzeczy opowiadacie. Ale ja wciaz nie rozumiem, jak uzywacie tej
    > puszki coli z dziurka jako zamiennika aparatu fotograficznego.
    > [...]

    Domyślam się, ze koledzy maja na myśli fotografię otworkową na materiałach
    chemicznych. Ale - z tą puszką po Coca-Coli trochę przesadzili - puszka
    powinna mieć zdejmowane denko aby wygodnie się film do środka wkładało (a
    wiec np. puszka po landrynkach sprawdzi się dużo lepiej).

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 53. Data: 2009-03-30 11:10:39
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gqq7vv$dmt$1@inews.gazeta.pl>,
    "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

    > Domyślam się, ze koledzy maja na myśli fotografię otworkową na materiałach
    > chemicznych. Ale - z tą puszką po Coca-Coli trochę przesadzili

    Tak mi cos sie wydawalo...

    TA

  • 54. Data: 2009-03-30 11:12:58
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gqq7og$btd$1@inews.gazeta.pl>,
    Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:

    > Wielu rzeczy nie rozumiesz - ale nie przejmuj się. Takich jak ty jest wielu i
    > właśnie dla nich został wypuszczony ten "kompakt".

    Dzieki za laskawosc, o, Wielki Fotografie.

    TA

  • 55. Data: 2009-03-30 11:22:58
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Marek Wyszomirski wrote:

> [...]
    > przesadzili - puszka powinna mieć zdejmowane denko aby wygodnie się film
    > do środka wkładało (a wiec np. puszka po landrynkach sprawdzi się dużo

    Polecam pudrowane landrynki do dostania w Lidlach i Kauflandach - są świetne.

  • 56. Data: 2009-03-30 11:36:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    ...::QRT::... pisze:

    > Być moze masz poprostu taki kaprys ale te "niebieskie drzewa" kłade jednak
    > na karb niedoskonałości sprzętu :)

    Masz konkursik w osobnym wątku :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 57. Data: 2009-03-30 13:03:26
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 13:36:00 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Masz konkursik w osobnym wątku :)

    no ale dynamika sceny jest niewielka wiec i różnice nie sa wyraźne. Gdyby
    było słonecznie albo byś zahaczył o troche nieba to wszystko stało by sie
    bardziej oczywiste.

    Co do wyników to zgadzam sie z innymi
    a - lustro
    b - kompakt

    --
    www.warszawski.info

  • 58. Data: 2009-03-30 13:34:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    ...::QRT::... pisze:
    > no ale dynamika sceny jest niewielka wiec i różnice nie sa wyraźne. Gdyby
    > było słonecznie albo byś zahaczył o troche nieba to wszystko stało by sie
    > bardziej oczywiste.

    Nie tak bardzo. I to raczej przy zestawieniach na tamtej zasadzie. Przy
    zdjęciach nieporównywalnych szansa jest niewielka.

    > Co do wyników to zgadzam sie z innymi
    > a - lustro
    > b - kompakt

    Ale tak na rzut oka, czy po chwilowym patrzeniu, żeby nie powiedzieć -
    gmeraniu?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /być bohaterem czy być bohaterem Kieślowskiego - oto jest pytanie/

  • 59. Data: 2009-03-30 13:49:10
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 15:34:50 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Nie tak bardzo. I to raczej przy zestawieniach na tamtej zasadzie. Przy
    > zdjęciach nieporównywalnych szansa jest niewielka.

    no ale przy scenach o wiekszej dynamice i w gorszych warunkach (wyższe iso)
    już było by widać wyraźniej.

    > Ale tak na rzut oka, czy po chwilowym patrzeniu, żeby nie powiedzieć -
    > gmeraniu?

    na pierwszy rzut oka widać niewiele musze ci to oddać. Na drugi rzut
    światła na skrzydłach okien wydały sie różne. Cienie na korze po gmeraniu.

    --
    www.warszawski.info

  • 60. Data: 2009-03-31 13:13:05
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 30 of Mar 2009 11:56, ...::QRT::... wrote:

    > Być moze masz poprostu taki kaprys ale te "niebieskie drzewa" kłade
    > jednak na karb niedoskonałości sprzętu :)

    Vermeer z oszczędności stosował nietrwałą żółtą farbę organiczną
    i dzisiaj mamy niebieskie drzewa. Więc jeśli nie sprzęt to przynajmniej
    sprawy okołosprzętowe ;-)

    --
    nb