  • 41. Data: 2009-03-30 07:23:08
    Temat: Re: Chcesz kompakta? Moze warto poczekac?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze p47:

    > A jesli tak rozumowac to puszka coli z dziurką kładzie w tejże kategorii
    > (tj. cenowej) na 2-ie łopatki wszystko!

    A sikacz z wiejskiego sklepu rozkłada każde wino z Francji - spróbuj za 10
    zł nakupić całą tęczę smaków, wtedy pogadamy!

  • 42. Data: 2009-03-30 07:27:16
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze T...@s...in.the.world:

    > Skoro tak nalegasz... Ale dlaczego?

    Bo zoom o gównianej jakości obrazu to ostatnie kryterium jakim chciałbym się
    kierować przy zakupie czegokolwiek. Już wolałbym mieć dwa osobne kompakty z
    zoomem 3x niż jeden z 20x.

    > Porownywales?

    :>>>

    > Z ciemnym kitem?

    Tak.

    > Przeciez to wielokrotnie bylo dyskutowane.

    Nie kłam.

    > Z ciemnym, szerokim (18-55) kitem?

    Tak, a co?

    > Rozmycie pewnie podobne do tego jakie mozna osiagnac w tym kompakcie, z
    > dluga ogniskowa.

    :>>>>

    Taki darmowy "efekt" Bieleninika z TVN :>>>

    > Dlaczego gowniany?
    > To ty tak twierdzisz.
    > IMHO Canon to jest gowniana (tandetnie plastikowa) lustrzanka z
    > gownianym obiektywem.

    Śmieszny z ciebie ludzik. Nic nie wie, ale szczeka.

  • 43. Data: 2009-03-30 07:40:32
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 09:23:08 +0200, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Rzecze p47:

    > A sikacz z wiejskiego sklepu rozkłada każde wino z Francji - spróbuj za 10
    > zł nakupić całą tęczę smaków, wtedy pogadamy!

    wielkim koneserem win nie jestem ale to sie zgadza. Przy rozsadnym budżecie
    położyć każde wino z francji nie jest naprawde wielkim problemem :)
    Francuskie sikacze sa naprawde mocno "overpriced".

    --
    www.warszawski.info

  • 44. Data: 2009-03-30 08:03:04
    Od: Cezary Grądys <c...@c...com>

    Ewok pisze:
    > Juz niedlugo nowy Sony DSC-HX, 28-560mm 20x optyczny zoom,
    > 10 klatek/sec,1080P HD film ze stereo dzwiekiem, automatycznie laczone
    > 244 stopnie panoramiczne zdjecia,przy slabym swietle dla poprawienia
    > jakosci robi 6 zdjec/sec za jednym nacisnieciu spustu i naklada je na
    > siebie automatycznie,odchylany ekran,auto redukcja czerwonych
    > oczu,rozpoznanie twarzy,rozpoznanie usmiechu,itd itd

    Ja chętnie poczekam na takiego bez tych bajerów. Spełniającego dobrze
    swoje podstawowe funkcje.

    --

    Cezary Grądys <c...@c...com>

  • 45. Data: 2009-03-30 08:21:54
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Cezary Grądys" <c...@c...com> napisał:

    >[...]
    >
    > Ja chętnie poczekam na takiego bez tych bajerów. Spełniającego dobrze
    > swoje podstawowe funkcje.
    >[...]

    To możesz długo poczaekać. Dobre spełnianie podstawowych funkcji nie wygląda
    atrakcyjnie w reklamach i prospektach:-(.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 46. Data: 2009-03-30 08:29:49
    Od: Marx <M...@n...com>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Rzecze f1969:

    > :>
    oni normalnie coś lepią z tych obrazków potem, ale to musisz mieć
    specjalny obiektyw, kitem nic nie ulepisz...
    Marx

  • 47. Data: 2009-03-30 08:50:06
    Od: Marx <M...@n...com>

    T...@s...in.the.world pisze:
    > Ale w przypadku taniej lustrzanki z kitem jakosc obrazu nie jest taka
    > _znacznie_ lepsza. Juz o tym dyskutowalismy.
    > Zobacz na zdjecia kol. Smolika, czy Janka Muzykanta.
    >
    > A z kitem jestes ograniczony zakresem ogiskowych.
    Jakosc obrazu z dowolnej lustrzanki cyfrowej jest znacznie lepsza od
    jakosci obrazu ze zdecydowanej wiekszosci kompaktow na rynku.
    Jest troche wyjatkow, tzn kompaktow, ktore oferuje jakosc dorownujaca
    lustrzankom, ale tylko w okreslonych warunkach (np przy ISO wiekszym niz
    400 wymiekaja praktycznie wszystkie)
    Zwiekszenie zakresu, czyli zakup obiektywu 70-200 to na rynku wtornym ok
    200zl
    Uzywany zestaw lustrzankowy z kitem i tele mozna kupic za 800zl, a np z
    obiektywem 18-200 za 1300zl (w innych systemach niz Sony pewnie taniej).

    Wiec jakosciowo taki hiperzoom Sony na pewno _jest _ gorszy. Ale prawda
    jest taka, ze przy ogladaniu na TV, czy monitorze (bez powiekszania),
    czy tez na odbitkach 10x15 roznica moze byc niewidoczna...
    Marx

  • 48. Data: 2009-03-30 09:49:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    ...::QRT::... pisze:
    > nie przesadzaj - różnica jest widoczna i to nawet po owym sławnym
    > resamplowaniu z 15mpx do 800x600.

    A może jakieś testy? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 49. Data: 2009-03-30 09:56:21
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 11:49:06 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > A może jakieś testy? :)

    Być moze masz poprostu taki kaprys ale te "niebieskie drzewa" kłade jednak
    na karb niedoskonałości sprzętu :)

    --
    www.warszawski.info

  • 50. Data: 2009-03-30 10:31:33
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f...@4...net>,
    "...::QRT::..." <n...@...mejla> wrote:

    > wielkim koneserem win nie jestem ale to sie zgadza. Przy rozsadnym budżecie
    > położyć każde wino z francji nie jest naprawde wielkim problemem :)
    > Francuskie sikacze sa naprawde mocno "overpriced".

    Ciekawe rzeczy opowiadacie. Ale ja wciaz nie rozumiem, jak uzywacie tej
    puszki coli z dziurka jako zamiennika aparatu fotograficznego.

    TA