  • Data: 2014-02-03 23:21:01
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 3 Feb 2014 22:00:14 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > a z jakiej podstawy prawnej wynika to 5000? bo nie z KW

    Art, 96 mówi o grzywnie, a art. 24 mówi że grzywna jest do 5000zł.

    Art. 97 co prawda mówi o 3000zł, ale myślę że interpretacja ITD jest taka
    że to nie są "inne" przepisy ustawy PoRD, bo niewskazanie wymienione jest w
    art. 96, a więc podlega pod "domyślną" grzywnę do 5000zł.

    Nadal jest prawo odmowy przyjęcia mandatu, i tu mam nadzieję że sąd
    wykazuje się w takich przypadkach większym rozsądkiem niż ITD.

    Chociaż w przypadku kolegi wskazanie kierującego oznaczałoby zdecydowanie
    siedmiocyfrową karę administracyjną. Lepsze więc nawet 5000zł :)