  • 21. Data: 2013-02-26 11:27:53
    Temat: Re: Chanuka w pa?acu prezydenckim
    Od: <news>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał:
    > "Po nazwisku to po pysku", buraku.
    > Poza tym to nie ja śmieciłem tylko pogoniłem śmieciarza.
    > A teraz odszczekaj, jak na dobrego pieska przystało.

    Ława a ciebie aż tu zaniosło?
    Gdzie cię jeszcze nie było z twoimi chamskimi odzywkami i pouczaniem
    ortografii i ustawień czytnika, oraz straszeniem sądem i prokuraturą?
    Od razu wal z grubej rury i postrasz wpierniczeniem pod supermarketem:)

  • 22. Data: 2013-02-26 13:38:55
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > Przestań ujadać.

    Przykro mi, że odzywali się do ciebie w domu jak do psa. Tu jest jednak
    grupa o elektronice, więc bądź łaskaw zabrać swoje chamstwo gdzie indziej
    i przynajmniej tutaj, z szacunku dla czytających, zachowywać się odrobinę
    kulturalniej.

    Inna sprawa, że cham nie zrozumie, że jest chamem.

    --
    "Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
    dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

  • 23. Data: 2013-02-26 13:55:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.02.2013 13:38, Adam Wysocki pisze:

    > Przykro mi, że odzywali się do ciebie w domu jak do psa.

    To ty ujadasz pod wirtualnymi moimi nogami.
    [ciach]

    > Inna sprawa, że cham nie zrozumie, że jest chamem.

    No właśnie, chamie.

  • 24. Data: 2013-02-27 10:31:23
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    news wrote:

    > Ława a ciebie aż tu zaniosło?

    Niestety...

    Najciekawsze, że Ława zna się na wszystkim. Pisuje na pme, na motocykle,
    wszędzie ma coś do powiedzenia. Niestety najczęściej nic merytorycznego,
    jedynie bicie piany i personalne pyskówki. Klasyczny przykład trolla.

    Chyba pozostaje po prostu zignorować.

    > Od razu wal z grubej rury i postrasz wpierniczeniem pod supermarketem:)

    Przecież to on dostał wpierdziel pod CH Janki.

    Inna sprawa, że uważam, że akurat wtedy miał rację. A z drugiej strony
    jakby nie wyjął gazu, to lepiej by na tym wyszedł.

  • 25. Data: 2013-02-27 10:44:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Wednesday, February 27, 2013, 10:31:23 AM, you wrote:

    [...]

    > Przecież to on dostał wpierdziel pod CH Janki.
    > Inna sprawa, że uważam, że akurat wtedy miał rację. A z drugiej strony
    > jakby nie wyjął gazu, to lepiej by na tym wyszedł.

    Dawaj więcej na priva - robi się ciekawie...

    Do tej pory były komitety zniczowe a tu widzę, że i mordoplastyka się
    zdarza :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2013-02-27 10:53:56
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Dawaj więcej na priva - robi się ciekawie...

    Nie ma co na priva, to była swego czasu znana sprawa.

    http://forum.zm.org.pl/viewtopic.php?f=5&t=500
    http://www.google.pl/search?q=tajne+centrum+janki

  • 27. Data: 2013-02-27 12:06:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2013 10:31, Adam Wysocki pisze:

    > Inna sprawa, że uważam, że akurat wtedy miał rację. A z drugiej strony
    > jakby nie wyjął gazu, to lepiej by na tym wyszedł.

    Lepiej bym na tym wyszedł, jakbym miał ukryty na sobie monitoring.

  • 28. Data: 2013-02-27 13:00:24
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    wiadomości news:512de8ce$1@news.home.net.pl...

    > Lepiej bym na tym wyszedł, jakbym miał ukryty na sobie monitoring.

    A taki długopis kupić można, za dwucyfrową sumę, są też wersje udające guzik
    w swetrze/bluzce/koszuli. Ostatecznie jakiś pomniejszy rejestrator
    samochodowy, są też takie małe i wygodne, łatwe do schowania w kieszeni.

  • 29. Data: 2013-02-27 13:29:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2013 13:00, Anerys pisze:

> [...]
    > guzik w swetrze/bluzce/koszuli. Ostatecznie jakiś pomniejszy rejestrator
    > samochodowy, są też takie małe i wygodne, łatwe do schowania w kieszeni.

    Teraz to wiem :)

    Cóż, trzeba uczyć się na błędach ;)

  • 30. Data: 2013-02-27 15:40:26
    Od: <news>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał:
> [...]
    > najczęściej nic merytorycznego, jedynie bicie piany i personalne
    > pyskówki. Klasyczny przykład trolla. Chyba pozostaje po prostu

    Akurat on jest typowym osobnikiem wyzywających wszystkich od trolli:)
    Nazywanie trollem to jest taki sposób UBeckiej cenzury na niemerytoryczną
    likwidację przeciwnika politycznego, którego kiedyś nazywano wrogiem ludu,
    prywaciarz i podobnymi epitetami. Ośieszanie przeciwników politycznych to
    typowe zagrania UBeckiej propagandy i cenzury, czy ja wam ludzie muszę takie
    rzeczy tłumaczyć? Ignorowanie nie jest tu żadnym rozwiązaniem, trzeba
    aktywnie działać:)
    A Ława udziela się wszędzie i zna się na wszystkim bo to pokolenie wikipedii
    jak nasz prezydent od bulu, przeczyta hasło na wikipedii i już jest
    ekspertem:)
    Podejrzewam że te ich nicki z imieniem i nazwiskiem to pseudonimy operacyjne
    i po nich oni się rozpoznają i nie srają na siebie na wzajem, ale i czasem
    takie pomyłki się zdarzą:)

    > Przecież to on dostał wpierdziel pod CH Janki.

    Ja słyszałem na pl.soc.prawo że to jednak Ława pobił jakiegoś dziadka tak ze
    mu ręce, czy nogi połamał i został skazany prawomocnym wyrokiem. Ja wiem że
    u nas te wyroki i ci sędziowie są jacy są, ale dziwne żeby dziadek zaczepiał
    do bijatyki młodych zdrowych chłopów:)
    A ty na ten temat słyszałeś i kto i dlaczego niby miał pobić naszego Ławe