  • 31. Data: 2013-02-28 08:25:02
    Temat: Re: Chanuka w pa?acu prezydenckim
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    news wrote:

    > Ja słyszałem na pl.soc.prawo że to jednak Ława pobił jakiegoś dziadka tak ze
    > mu ręce, czy nogi połamał i został skazany prawomocnym wyrokiem.

    O, ciekawe. Masz więcej info?

    --
    "Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
    dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

  • 32. Data: 2013-02-28 12:24:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.02.2013 08:25, Adam Wysocki pisze:

    > O, ciekawe. Masz więcej info?

    Dajesz się podpuszczać anonimowemu patologicznemu kłamcy poszukiwanemu
    aktualnie przez prokuraturę w związku z naruszeniem art. 212 par. 2
    kodeksu karnego.

  • 33. Data: 2013-02-28 15:05:46
    Od: <news>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał:
    > Dajesz się podpuszczać anonimowemu patologicznemu kłamcy
    > poszukiwanemu aktualnie przez prokuraturę w związku
    > z naruszeniem art. 212 par. 2 kodeksu karnego.

    Aleś Ława mnie nastraszył aż się zlałem i kto mi teraz gacie upierze?

  • 34. Data: 2013-02-28 15:08:17
    Od: <news>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał:
    > O, ciekawe. Masz więcej info?

    Moje info jest takie jak opisałem, więc teraz ty opisz co ty słyszałeś, to
    porównamy wersje i ustalimy która jest bardziej wiarygodna:)

  • 35. Data: 2013-03-01 09:06:38
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    news wrote:

    > Moje info jest takie jak opisałem, więc teraz ty opisz co ty słyszałeś, to
    > porównamy wersje i ustalimy która jest bardziej wiarygodna:)

    Opisałem już:

    http://forum.zm.org.pl/viewtopic.php?f=5&t=500
    http://www.google.pl/search?q=tajne+centrum+janki

  • 36. Data: 2013-03-01 16:52:07
    Od: <news>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał:
    > http://forum.zm.org.pl/viewtopic.php?f=5&t=500
    > http://www.google.pl/search?q=tajne+centrum+janki

    Eeee to ty znasz zupełnie inną historię:)
    W twoim linku opisują perypetie jakiegoś fotografa Andrzeja Ławy, a tutaj
    mamy Andrzeja Lawe, więc to tylko zbieżne, nie pokrywające sie nicki:)

    Zresztą Lawe skazano wyrokiem za pobicie a wątpię żeby jakiegoś fotografa,
    którego poturbowała ochrona skazano za pobicie, prędzej chyba tych
    ochroniarzy?