  • Data: 2014-02-27 19:08:57
    Temat: Re: Chamstwo telemarketerów rośnie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w
    >Ale dzisiaj było jeszcze lepiej. Podnoszę słuchawkę, a tam słyszę
    >prostacki śmiech. Pewnie jedna drugiej opowiedziała jakiś dowcip a'la
    >Strassburger. Po chwili się orientuje, że system ją połączył, więc
    >nagle zmienia ton:
    >- To firma ple ple ple, czy to mieszkanie państwa Jakubik?
    >- Tu nie mieszka żaden Jakubik.
    >- To kultura wymaga, żeby się przedstawić!
    >Noż co za tupet. Bezczelny babsztyl wydzwania pod nieznany jej numer
    >i jeszcze się domaga, że ktoś jej złoży pełny raport z tego kto tu
    >mieszka, ile zarabia, na co choruje itd... I jeszcze będzie mnie
> [...]

    Sie przejmujesz. Nie masz wiekszych zmartwien ?

    Ja sie kiedys umowilem na jakies wciskanie kitu, zadzwonili w
    przeddzien przypomniec,
    odparlem "jutro to niemozliwe" a pani oburzona "jak to, pan sie
    umowil, pan musi przyjsc ...".
    Odlozylem sluchawke, zadzwonila zaraz "prosze sie nie rozlaczac jak ja
    mowie..."

    >Pomijam fakt, że kiedyś istniało coś takiego jak kultura użycia
    >telefonu.

    A nie bylo w tej kulturze zapisu ze podnoszac sluchawke nalezy sie
    przedstawic ? :-)

    Moze probuj odpowiadac "pomylka" :-)

    J.