    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ceny w Polsce a w Angli - 3 razy tansze
    Date: Fri, 30 Dec 2011 23:19:04 +0100

    Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w
    wiadomości news:jdkf0p$ghe$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie sprawdziłem wszystkich. W Yarisie różnica jest taka, że w podstawowej
    > wersji UK jest kurtyna powietrzna i poduszka kolan kierowcy. W Polsce
    > dopłata za to 2000zł. Co z tego, jak nawet po tej dopłacie auto jest o 15
    > tysięcy zł droższe. Tak samo jak u nas, nie ma klimy, automatycznej
    > skrzyni.
    > Przy Focusie pomyliłem cenę, podstawowa wersja kosztuje 13995GBP (73750zł)
    > i ma klimatyzację manualną (jedyna różnica). U nas dopłata 4500zł. Po
    > dopłacie do klimy jest u nas o prawie 13 tys. zł taniej.

    To jeszcze przydałoby się sprawdzić ceny tychże yarisów we Francji,
    Niemczech czy Włoszech aby upewnić się że to kierownica po złej
    stronie robi różnicę czy może różnice są zmienne i na kazdym rynku inne.

    Poza UK, czy jest jakiś problem z kupieniem auta w innych krajach
    europejskich i jeżdzeniem nim w Polsce? Kwestie gwarancji może?