  • 41. Data: 2011-09-09 19:00:49
    Temat: Re: Ceny samochodów
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-09 17:21, Wojciech Wrodarczyk pisze:

    > Wg mnie to jest odpowiedź na pytanie czy (ogólnie rzecz ujmując) ceny
    > nowych samochodów osobowych spadają czy rosną.
    >

    > Moja odpowiedź:
    >
    > Tak drożeją, gdyż kiedyś mając 16-25 kzł mogłem wybierać jakie auto chcę
    > kupić.

    To teraz przemyśl to, jak się ma dzisiejsze 16-25kzł do "tych samych"
    16-25kzł sprzed 10-15 lat.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 42. Data: 2011-09-10 22:05:25
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    W dniu 2011-09-09 17:38, kamil pisze:

    > I to są ceny nowych samochodów? Gdzie 5 lat temu można było kupić _nowe_
    > seicento za 16k PLN?

    Trudne pytanie, bo już szczegółów nie pamiętam, ale o ile się nie mylę
    Salon Fiata Bytom, Seico VAN, wyprzedaż rocznika, rocznik 2004 w marcu 2005.
    Zwróć uwagę, że przy Seico dopisałem jeszcze magiczne netto.
    Katalogowa cena była 18500 netto.

  • 43. Data: 2011-09-10 22:06:32
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    > To teraz przemyśl to, jak się ma dzisiejsze 16-25kzł do "tych samych"
    > 16-25kzł sprzed 10-15 lat.

    Każdemu inaczej, u mnie akurat dochodu w tym okresie nie zwiększyły się
    specjalnie.

  • 44. Data: 2011-09-10 22:26:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j2tlqe$s7s$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > Czy czeka nas zalew tanich nówek produkowanych w PRC lub w Indiach? A jeśli tak,
    > kiedy należy spodziewać się takiego zalewu i jakiego kursu cen?

    Rozwinę swoje pytanie: Nie chodzi mi o porównywanie cen dzisiejszych
    z cenami sprzed 10 (15, 3, czy 5) lat. Interesuje mnie dzień dzisiejszy
    i przyszłość. :) Czeka nas spadek cen czy nie? :) Wiem, że potrzeba do
    tego wróżek, ale właśnie ponoć wracają z wakacji...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 45. Data: 2011-09-12 09:58:03
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sat, 10 Sep 2011 22:26:18 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Rozwinę swoje pytanie: Nie chodzi mi o porównywanie cen dzisiejszych
    >z cenami sprzed 10 (15, 3, czy 5) lat. Interesuje mnie dzień dzisiejszy
    >i przyszłość. :) Czeka nas spadek cen czy nie? :) Wiem, że potrzeba do

    no coś Ty, dopóki pieniądz tworzy się w drukarni, to na deflację,
    normalną w gospodarce, nie ma szans.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski