  • 1. Data: 2011-08-22 15:31:46
    Temat: Ceny samochodów
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy (ogólnie rzecz ujmując) ceny nowych samochodów osobowych spadają czy rosną?
    Czy czeka nas zalew tanich nówek produkowanych w PRC lub w Indiach? A jeśli tak,
    kiedy należy spodziewać się takiego zalewu i jakiego kursu cen?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2011-08-22 15:34:27
    Temat: Re: Ceny samochodów
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 22 Aug 2011 15:31:46 +0200 osobnik zwany Eneuel Leszek
    Ciszewski wystukał:

    a numerów totka nie chcesz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-08-22 15:44:36
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > a numerów totka nie chcesz?

    Ja poproszę :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2011-08-22 15:45:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 22 Aug 2011 15:44:36 +0200 osobnik zwany
    kamil/Endurorider.pl wystukał:

    > Ja poproszę :)

    2 7 14 28 31 45

    jak wygrasz biorę połowę ;)

  • 5. Data: 2011-08-22 15:47:22
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Eneuel Leszek Ciszewski w <news:j2tlqe$s7s$2@inews.gazeta.pl>:

    > Czy (ogólnie rzecz ujmując) ceny nowych samochodów osobowych spadają czy rosną?

    Ogólnie spadają lub rosną

    > Czy czeka nas zalew tanich nówek produkowanych w PRC lub w Indiach?

    Czeka.

    > A jeśli tak,
    > kiedy należy spodziewać się takiego zalewu

    Gdy go wykopią i wodą zaleją i wpadną tam tanie nówki z PRC...

    > i jakiego kursu cen?

    Pińćset za oglądanie z brzegu, drugie pińćset za możliwość oglądania z wody,
    trzecie pińćset za możliwośc oglądania pod wodą, czwarte pińćset za
    możliwość dotknięcia, piąte pińćset za możliwość zajęcia fotela...

    --
    Tomasz Nycz

  • 6. Data: 2011-08-22 16:01:30
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > 2 7 14 28 31 45
    >
    > jak wygrasz biorę połowę ;)

    Tak to kazdy potrafi, podaj nr losowania - odstapię nawet 90%
    Jak sie nie sprawdzi to bulisz 100.000
    chyba uczciwy układ.

  • 7. Data: 2011-08-22 16:01:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" j2tmho$r72$1...@i...gazeta.pl

    > 2 7 14 28 31 45

    > jak wygrasz biorę połowę ;)

    Ja zadowolę się ćwiartką. ;)

    Pytam o ceny -- spadają czy rosną?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2011-08-22 16:03:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "'Tom N'" 1...@i...dyndns.org.invalid

    > Pińćset za oglądanie z brzegu, drugie pińćset za możliwość
    > oglądania z wody, trzecie pińćset za możliwośc oglądania pod
    > wodą, czwarte pińćset za możliwość dotknięcia, piąte pińćset
    > za możliwość zajęcia fotela...

    Prawego czy lewego?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2011-08-22 16:16:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    >Czy (ogólnie rzecz ujmując) ceny nowych samochodów osobowych spadają
    >czy rosną?

    IMO, jesli chodzi o nowe w najblizszym czasie - patrz raczej na kurs
    euro i pytaj o upusty.

    >Czy czeka nas zalew tanich nówek produkowanych w PRC lub w Indiach? A
    >jeśli tak,
    >kiedy należy spodziewać się takiego zalewu i jakiego kursu cen?

    Watpie w ten zalew chinczykow przez najblizszych pare lat.
    Tata moze troche zamieszac ... ale juz widac ze jak chcesz auto z
    silnikiem i klima to nie u nich.

    Chociaz ten Safari ... no, wyglada na warty grzechu. Tylko ze
    niedostepny :-)

    J.

  • 10. Data: 2011-08-22 16:43:20
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/08/2011 15:16, J.F wrote:

> [...]
    > silnikiem i klima to nie u nich.
    >
    > Chociaz ten Safari ... no, wyglada na warty grzechu. Tylko ze

    Jeśli to jest warte grzechu, pozostaje współczuć. ;)

    http://www.carphoneholders.co.uk/images/Brodit_Image
    s/653428-4.jpg

    --
    Pozdrawiam,