  • 21. Data: 2011-11-27 07:56:03
    Temat: Re: Ceny przeglądów technicznych
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 23:41:15 +0100, wekon napisał(a):

    Może byś się wreszcie dostosował do reguł zamiast masakrować posty?

    > "czy to prawda, ze od przyszłego roku drastycznie rosną ceny przeglądów
    > technicznych? Znajomy mnie straszył, że podstawowy przegląd ma kosztować
    > ponad 200 zł. Ktoś coś słyszał, bo na stronach ministerstwa ostatnią zmianę
    > co do cennika odnotowałem w 2009 roku."

    W piątek byłem na przeglądzie, diagnosta też mruczał o podwyżkach, ale co z
    tego mruczenia wynika? Instruktor prawa jazdy, który czasem do mnie wpada,
    od kilku lat mruczy, że od przyszłego roku kursy podrożeją o 300% i za
    wiele z tego nie wynika.

    AK

  • 22. Data: 2011-11-27 11:26:26
    Od: "wekon" <w...@o...pl>

    "to" wrote in message news:4ed18d7b$0$5804$65785112@news.neostrada.pl...

    begin wekon

    > Ciągniesz się jak smród po starych majtkach.

    Zamiast lustrować stare gacie i szukać w nich analogii do usenetu, może
    byś jednak odpalił google i przeczytał, w jaki sposób należy tutaj
    redagować odpowiedzi?

    > A wciąż nie wypowiedziałeś
    > nawet zdania na temat, który "begin wekon".

    Bo nie mam ochoty.

    ----------------------

    Twój brak ochoty to w rzeczywistości brak wiedzy na ten temat. EOT.

    wekon

  • 23. Data: 2011-11-27 11:48:49
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-11-27 00:35, Waldek Godel pisze:

    > To nie są pierdoły, tylko zasady kultury które tu obowiązują. Dostosuj się,
    > albo wyjdź.

    A grupa jest pl... wiec pracujacy na zmywaku głosu nie mają.
    I znów Godel robisz z siebie durnia.

  • 24. Data: 2011-11-27 11:53:03
    Od: to <t...@x...abc>

    begin wekon

    > Twój brak ochoty to w rzeczywistości brak wiedzy na ten temat.

    Prosty wniosek prostego człowieka. Wróć gekon, jak nauczyć się cytować.

  • 25. Data: 2011-11-27 11:54:04
    Od: to <t...@x...abc>

    begin wekon

    > Twój brak ochoty to w rzeczywistości brak wiedzy na ten temat.

    Prosty wniosek prostego człowieka. Wróć gekon, jak nauczysz się cytować.

  • 26. Data: 2011-11-28 14:17:07
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin wekon

    > Bzdura, nadal nie potrafisz odpisać jak należy. Czy naprawdę skorzystanie
    > z google lub domyślenie się jak to należy robić przez analogię Cię
    > przerasta? Czy może po prostu jesteś zwykłym trollem?

    ktoś tu pytał, kiedyś, czemu PMS wymiera?

    Bo coraz więcej tu takiego pierdolenia.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 27. Data: 2011-11-28 14:21:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bartek,

    [...]

    > ktoś tu pytał, kiedyś, czemu PMS wymiera?
    > Bo coraz więcej tu takiego pierdolenia.

    To już przestań.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2011-11-28 16:52:49
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Bartek

    > kto? tu pyta?, kiedy?, czemu PMS wymiera?
    > Bo coraz wiecej tu takiego pierdolenia.

    Znowu się ciasteczek obżarłeś?

  • 29. Data: 2011-11-28 18:44:19
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-26 23:45:31 +0100, "wekon" <w...@o...pl> said:

    > Czego, słonko, nie zrozumiałeś z rozmowy o przeglądach technicznych?
    > Chętnie wyjaśnię zbyt trudne dla ciebie fragmenty.

    > Skocz no post wyżej, żebym się nie powtarzał.

    Czyli nie szkoda ci wciąż pytać o to, na co odpowiedź dostałeś parę
    razy, odpisujesz nawet tu, ale gdy trzeba konkretu, to nagle bitów ci
    szkoda?
    ;>>>

    --
    Bydlę