  • 1. Data: 2011-11-25 23:13:30
    Temat: Ceny przeglądów technicznych
    Od: "wekon" <w...@o...pl>

    Wita,
    czy to prawda, ze od przyszłego roku drastycznie rosną ceny przeglądów
    technicznych? Znajomy mnie straszył, że podstawowy przegląd ma kosztować
    ponad 200 zł. Ktoś coś słyszał, bo na stronach ministerstwa ostatnią zmianę
    co do cennika odnotowałem w 2009 roku.

    Pozdrawiam

    wekon

  • 2. Data: 2011-11-25 23:44:59
    Temat: Re: Ceny przeglądów technicznych
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-25 22:13:30 +0000, "wekon" <w...@o...pl> said:

    > Wita,
    > czy to prawda, ze od przyszłego roku drastycznie rosną ceny przeglądów
    > technicznych?

    Ceny przeglądów rosną stale.

    > Znajomy mnie straszył, że podstawowy przegląd ma kosztować ponad 200 zł.

    Znajomemu nie wierzysz, a tu obcych ludzi pytasz?
    Znajomy wie, jak go cenisz?

    > Ktoś coś słyszał,

    Twój znajomy - wypytaj go.

    > bo na stronach ministerstwa ostatnią zmianę co do cennika odnotowałem
    > w 2009 roku.

    Ministerstwa nie zajmują się ustalanie ceny przeglądów technicznych.
    To działka właścicieli warsztatów.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-11-25 23:56:07
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ministerstwa nie zajmują się ustalanie ceny przeglądów technicznych.
    > To działka właścicieli warsztatów.

    Moze mu chodzilo o obowiazkowe przeglady, a tych ceny owszem, ustala
    minister.
    A ze zdrozeja, to oczywiste, kierowcow wydoic najlatwiej, chocby nie
    wiem co, to i tak nie zaprotestuja.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2011-11-25 23:57:58
    Od: "wekon" <w...@o...pl>

    On 2011-11-25 22:13:30 +0000, "wekon" <w...@o...pl> said:

> [...]

    > Znajomy mnie straszył, że podstawowy przegląd ma kosztować ponad 200 zł.

    Znajomemu nie wierzysz, a tu obcych ludzi pytasz?

    Twój znajomy - wypytaj go.

    > bo na stronach ministerstwa ostatnią zmianę co do cennika odnotowałem w
    > 2009 roku.

    Ministerstwa nie zajmują się ustalanie ceny przeglądów technicznych.
    To działka właścicieli warsztatów.

    ----------------------

    Czemu piszesz o dupie Maryny?

    wekon

  • 5. Data: 2011-11-26 02:43:58
    Od: to <t...@x...abc>

    begin wekon

    > Czemu piszesz o dupie Maryny?

    Czemu w ogóle piszesz, jak nie umiesz korzystać z usenetu?

  • 6. Data: 2011-11-26 10:51:31
    Od: "wekon" <w...@o...pl>

    "to" wrote in message news:4ed0445c$0$8447$65785112@news.neostrada.pl...

    begin wekon

    > Czemu piszesz o dupie Maryny?

    Czemu w ogóle piszesz, jak nie umiesz korzystać z usenetu?

    -----------------

    Co ma piernik do wiatraka? I nie kalecz polskiego, tylko pisz normalnie grup
    dyskusyjnych. Wracając do tematu, pytałem (nie znalazłszy nic na stronach
    ministerstwa) czy ktoś ma jakieś informacje na temat wzrostu cen
    obowiązkowych przeglądów technicznych. Tylko tyle, a bardziej aż tyle.

    wekon

  • 7. Data: 2011-11-26 11:02:40
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-25 22:56:07 +0000, "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> said:

    > Powitanko,

    > Moze mu chodzilo o obowiazkowe przeglady,

    A może o coś zupełnie innego?
    Np. badania techcniczne?
    Ale pisał o przeglądach.

    > A ze zdrozeja, to oczywiste, kierowcow wydoic najlatwiej, chocby nie
    > wiem co, to i tak nie zaprotestuja.

    A może chłopak zrobi 3 badania pod rząd...?
    ;-)))

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2011-11-26 11:07:05
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-25 22:57:58 +0000, "wekon" <w...@o...pl> said:

    > Czemu piszesz o dupie Maryny?

    Czego, słonko, nie zrozumiałeś z rozmowy o przeglądach technicznych?
    Chętnie wyjaśnię zbyt trudne dla ciebie fragmenty.

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2011-11-26 12:36:12
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

> [...]
    > stronach ministerstwa) czy ktoś ma jakieś informacje na temat wzrostu cen
    > obowiązkowych przeglądów technicznych. Tylko tyle, a bardziej aż tyle.

    Przyzwyczaj się. Tutaj jak się zadaje pytanie to odpowiedź w połowie
    przypadków jest nie na temat. A jak juz nie ma się do czego przyczepić to do
    ortografi.

  • 10. Data: 2011-11-26 13:35:55
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Agent

    > Przyzwyczaj się. Tutaj jak się zadaje pytanie to odpowiedź w połowie
    > przypadków jest nie na temat. A jak juz nie ma się do czego przyczepić
    > to do ortografi.

    No właśnie, dlaczego wekon czepia się ortografii i w dodatku robi to bez
    żadnego sensu?