  • 21. Data: 2010-03-21 21:54:45
    Temat: Re: Ceny paliw - prognoza
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Bydlę wrote:

    > Z ilu?
    > (pytam z ciekawości bo IMO jest rożnica między np. 23-35, a między
    > 155-167)

    na v-power ma 230.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 22. Data: 2010-03-21 22:12:19
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:ho60m9$kj0$1@news.onet.pl...

    > Ja wiem czy to rzepak czy to z jakiego smalcu robią ??
    > Chyba że masz na myśli kujawski z butelki ;) to ja do swojego nie będę lał
    > :D musiałbym podgrzewacz założyć ... i drugi zbiornik.
    > Po ile teraz jest litr rzepakowego bo nie patrzyłem ostatnio ??
    >
    > Pozdrawiam !!

    Tzn mowiac rzepak mam na mysli Bio z Bliskiej. Bo to zwykle tankuje.
    W Lidlu rzepak tzw jadalny jest po 3.29 zdaje sie.

    PZDr
    Adam

  • 23. Data: 2010-03-21 22:56:55
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Katanka wrote:

    > na v-power ma 230.

    Dzięki.
    I to czujesz pod nogą? Że już nie 218, a 230?
    Bo mi wydaje się to dość małym przyrostem - ledwo 5%...

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2010-03-21 23:25:59
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Jetem pewien, że w czerwcu za litr PB95 na BP/Statoil/Orlen/Lotos/Shell
    > zapłacimy 5 PLN... ;( Już dzisiaj na mojej stacji BP cena paliwa to
    > radosne 4.58 PLN/Litr PB95 i 4.96 za Ultimate.

    Jeśli jesteś pewien to czemu nie zainwestujesz w zapas? :>
    Do czerwca zostało 10 tygodni i 1 dzień, zwrot z inwestycji 9%, co daje 45%
    w skali roku, czyli całkiem rozsądna kwota. Na pewno większa od kosztów
    kredytu :]

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 25. Data: 2010-03-22 06:27:08
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    On 21 Mar, 13:04, "Marcus Wright" <b...@a...mail.com> wrote:
    > Jetem pewien, że  w czerwcu za litr PB95 na BP/Statoil/Orlen/Lotos/Shell
    > zapłacimy 5 PLN... ;( Już dzisiaj na mojej stacji BP cena paliwa to radosne
    > 4.58 PLN/Litr PB95 i 4.96 za Ultimate.

    Dlaczego taki pewien jestes? Obecne (od troche ponad miesiaca)
    podwyzki nie bardzo sa uzasadnione. Cena barylki ropy od 20 lutego
    waha sie w granicach 77.5-80$ (powiedzmy wzrost ok. 3.2%), a w tym
    czasie kurs USD spadl z 2.92 do 2.8 (spadek ok. 4.1%), by podniesc sie
    w ostatnim tygodniu do 2.87. Powiedzmy, ze z grubsza koszt barylki w
    PLN jest mniej wiecej staly. W tym czasie cena litra 95 na Neste
    wzrosla z 4.10 do 4.32 (wzrost 5.3%), a na tych wiekszych sieciach %
    wzrost jest jeszcze wiekszy. Dziennikarzyny wieszcza dalszy wzrost. Na
    jakiej podstawie? Tym bardziej, ze jednoczesnie wieszcza spadek EUR
    (wiec USD pewnie rowniez) do 3.5 (obecnie 3.89).
    --
    Olleo

  • 26. Data: 2010-03-22 08:09:14
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    Adam Szewczak pisze:

    > Tzn mowiac rzepak mam na mysli Bio z Bliskiej. Bo to zwykle tankuje.
    > W Lidlu rzepak tzw jadalny jest po 3.29 zdaje sie.
    >
    > PZDr
    > Adam

    Rozumieć.
    Ja też zacząłem sezon :)

    To nie opłaca się na jadalnym teraz w ogóle jeździć.

    Pozdrawiam !!

  • 27. Data: 2010-03-22 08:13:07
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-03-21 13:04, Marcus Wright pisze:
    > Jetem pewien, że w czerwcu za litr PB95 na BP/Statoil/Orlen/Lotos/Shell
    > zapłacimy 5 PLN... ;( Już dzisiaj na mojej stacji BP cena paliwa to
    > radosne 4.58 PLN/Litr PB95 i 4.96 za Ultimate.

    to dodaj od razu, że "od tego roku jazda dieslem się już nie będzie opłacać", "gaz
    przestaje być opłacalny", "drastyczne podwyżki oc" i jeszcze parę innych proroctw,
    które
    zawsze pojawiają się przy zmianach pór roku

  • 28. Data: 2010-03-22 08:25:34
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    Marcus Wright pisze:
    > Jetem pewien, że w czerwcu za litr PB95 na BP/Statoil/Orlen/Lotos/Shell
    > zapłacimy 5 PLN... ;( Już dzisiaj na mojej stacji BP cena paliwa to
    > radosne 4.58 PLN/Litr PB95 i 4.96 za Ultimate.

    E tam, to juz bylo ze dwa czy trzy lata temu.
    Co to za odgrzewane kotlety?

    :]

    szwagier

  • 29. Data: 2010-03-22 08:45:58
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ho74h5$i0a$...@n...onet.pl...

    > Rozumieć.
    > Ja też zacząłem sezon :)
    >
    > To nie opłaca się na jadalnym teraz w ogóle jeździć.
    >
    > Pozdrawiam !!

    No 15 gr to niewielka roznica.
    Ale 60 to juz spora (jak porownamy cene Bio i ON na jednej stacji).

    PZDr
    Adam

  • 30. Data: 2010-03-22 09:50:59
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Bydlę wrote:

    > Dzięki.
    > I to czujesz pod nogą? Że już nie 218, a 230?
    > Bo mi wydaje się to dość małym przyrostem - ledwo 5%...

    Tak, czuć to pod nogą i to znacznie. O wiele szybciej się zbiera na tym paliwie.
    Teraz nalałem zwykłej benzynki i załamany jestem, bo auto muli okropnie :(