  • Data: 2019-07-03 16:33:32
    Temat: Re: Ceny klimatyzacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemek napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Lo to skrot od LOW a nie obieg zamkniety,

    Ja wiem, ale objawach sadzac - przelaczala tez na obieg zamkniety.
    O czym oczywiscie nikt nie powie.

    >u mnie regulacja byla czujnikiem jakosci powietrza ale srednio to
    >dzialalo
    >https://www.youtube.com/watch?v=8qpy2AJzONA

    >zafira miala taki fajny patent ze klima potrafila chlodzic jeszcze
    >pare minut po wylaczeniu silnika,
    >to jest skandal ze VW nie potrafil skopiowac tego rozwiazania :-)

    Moze opatentowali i chca pare mln. A tu jeszcze pare lat i bedzie
    mozna kopiowac bez placenia.

    A potrafi sie wylaczyc ? Bo podejrzewam, ze mi ten fajny patent raz
    rozladowal akumulator ... tak to jest, jak czlowiek nie czyta
    instrukcji :-)

    No i ciekawe, skad ten "zapas zimna" ... skroplony czynnik w zbiorniku
    ?

    J.