  • Data: 2019-07-01 20:58:03
    Temat: Re: Ceny klimatyzacji
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-30 o 11:09, J.F. pisze:

    > No to dzis, jak na dworze 35 stopni, to 16 w nawiewie uzasadnione :-)

    Zmierzyłem. Termometr samochodowy pokazywał na zewnątrz 33-35C.
    Z nawiewu leciało 11-12C - ustawione na minimum niebieskiego - opisane
    jako 18C -
    nadmuch na 2 stopniu. Mierzone na wylocie z pulpitu, więc w sumie
    przechodziło przez nagrzane mocno plastiki.
    Owszem ja czuję, że leci zimne, ale po 30 minutach jazdy miejskiej i
    dmuchaniu bezośrednio w strefę przebywania i tak nie ma komfortu
    w samochodzie, filtr kabinowy wymieniany tuż przed koncem 2018.
    Kiedyś jak ustawiłem nawiew na nogi, to nie dało się wysiedzieć po 5
    minutach dmuchania tam, a teraz jak dmucham w nogi, to nie ma
    dokuczliwego zimna.
    Samochód ma 10 lat - w sumie nic nie robiłem w klimatyzacji - jakieś
    trzy lata temu
    zrobiłem ozonowanie, ale tylko dlatego, że była jakaś promocja a nie
    dlatego, że
    coś się zalęgło.