eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCeny dysków HDD a reklamacje - ale przekrętyRe: Ceny dysków HDD a reklamacje - ale przekręty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Rafal Lukawski <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Ceny dysków HDD a reklamacje - ale przekręty
    Date: Mon, 23 Jan 2012 16:25:45 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <jfju65$m6f$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <4f172838$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <jf79tq$spp$1@usenet.news.interia.pl> <jf7h2h$5jq$3@node2.news.atman.pl>
    <jf8h74$5ki$1@inews.gazeta.pl> <jf8jju$cbj$1@inews.gazeta.pl>
    <jfhq8i$fat$1@inews.gazeta.pl> <jfjbml$j5u$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-74-60-198.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1327332358 22735 89.74.60.198 (23 Jan 2012 15:25:58
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Jan 2012 15:25:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0) Gecko/20111222
    Thunderbird/9.0.1
    In-Reply-To: <jfjbml$j5u$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 120123-0, 2012-01-23), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1207001
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-01-23 11:11, qwerty wrote:
    > Użytkownik "nom" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:jfhq8i$fat$...@i...gazeta.pl...
    >> Jak to nie różnica? Po co mają się zajmować dyskiem, którego nie
    >> sprzedali, tracić czas i pieniądze za przesyłkę.
    >
    > Jakie pieniądze? Sklepy mają umowę, że jak zwracają do hurtowni to nie
    > płacą za przesyłkę.

    Generalna zasada jest taka, ze kazdy kto ma umowe z dystrybutorem, placi
    za przesylke. Jest to zaznaczone praktycznie w kazdym systemie B2B
    najwiejszych polskich dostawcow.

    Byc moze sieci handlowe wynegocjowaly sobie takie umowy, szanse ze jakis
    maly sklepik to zrobil sa raczej minimalne. Generalnie to kwestia
    obrotow, jezeli partnerem jest duzy, naprawiony sprzet zazwyczaj idzie z
    kolejna dostawa (tym samym dystrybutor nie ma kosztow i moze sobie
    pozwolic na ustepstwa). W przypadku malych obrotow kazde odeslanie
    towaru to takze koszt dla dystrybutora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: