  • 221. Data: 2011-11-01 15:21:00
    Temat: Re: Ceny dysków
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej" napisał w wiadomości grup
    > ja na to nie patrzę - lubie mieć szybko gotowy system.
    > Ostatnio byli u mnie znajomi, przypadkiem się pochwaliłem
    > że udało mi się uwiecznić na fotce pewne zjawisko i teraz
    > uwaga :"usłyszałem taki tekst - pokaż, ale nie... masz wyłączony
    > komputer to obejrzymy innym razem".
    > A ja na to - przecież odpalić komputer to moment :)

    To ty wyłączasz komputer? U mnie odpalony jest prawie non-stop. Zdarzało mi się
    wyjeżdżać do innego miasta, a komputer zostawał włączony.

  • 222. Data: 2011-11-01 15:25:07
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    qwerty wrote:

    > To ty wyłączasz komputer?

    TAK

  • 223. Data: 2011-11-01 15:38:54
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik qwerty napisał:
    > Użytkownik "Andrzej" napisał w wiadomości grup
    >
    > To ty wyłączasz komputer? U mnie odpalony jest prawie non-stop. Zdarzało
    > mi się wyjeżdżać do innego miasta, a komputer zostawał włączony.

    To w pewnym sensie standardz, dzieki ktoremu miozna sie w awaryjnej
    sytuacji polaczyc przez terminal i nawet cos zdalnie na maszynie
    zrobic... pomijajac pobieranie pikow, bo to oczywistosc ;)

  • 224. Data: 2011-11-01 15:50:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/11/2011 15:38, Mateusz wrote:

    > To w pewnym sensie standardz, dzieki ktoremu miozna sie w awaryjnej
    > sytuacji polaczyc przez terminal i nawet cos zdalnie na maszynie
    > zrobic... pomijajac pobieranie pikow, bo to oczywistosc ;)

    Co wy tak ciągle pobieracie całymi dniami? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 225. Data: 2011-11-01 16:50:05
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Andrzej" wrote:
    > tak jak i czas bootowania przekłada się na komfort pracy z systemem :)

    Szczególnie dla użytkownika uruchamiającego PC raz na tydzień,
    a kiedy pecet nie ma co w nocy robić, hibernującego. Czas podniesienia
    z hibernacji jest wystarczająco krótki, żeby szybszym zimnym startem
    na SSD się zupełnie nie przejmować. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 226. Data: 2011-11-01 16:56:43
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Rafał Łukawski" wrote:
    > Tez sposob, ale nie zabezpiecza przed jakims zawieszeniem. Za 500 zl kupisz
    porzadne
    > SSD, wiec dla mnie dyskusja jest raczej akademicka. Tzn niech ludzie decydują.
    >
    > Wierz mi, osoby prowadzace spotkania z klientami w powaznych firmach w WAW
    zarabiaja
    > 10-20 kpln, naprawde szkoda im czasu na dyskusje o 500 zl :)

    Ale to są inne zastosowania, cały flejm jest o sensowności SSD w domowym
    kompie. Z domowym PC nie jeździsz do klientów. A osobiście jeśli robię
    prezentację mojej pracy klientowi i akurat wypada to na pokaz u mnie
    w domu, to przygotowuję wcześniej wszystko, żeby w momencie przyjazdu
    klienta po prostu tylko przełączać się między okienkami. A przełączanie
    okienek nie zależy od szybkości dysku. :-)

    Nikt z nas nie napisał, że SSD są bez sensu. Piszemy tylko, że przypadek
    kolegi Andrzeja nie ma żadnego sensu i jest to tylko sztuka dla sztuki.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 227. Data: 2011-11-01 17:09:42
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    ".Peeter" wrote:

    > "Rafał Łukawski" wrote:
    >
    > Nikt z nas nie napisał, że SSD są bez sensu. Piszemy tylko, że przypadek
    > kolegi Andrzeja nie ma Ĺźadnego sensu i jest to tylko sztuka dla sztuki.

    ja tam widzę realne korzyści.
    Dysk jest szybszy i czuć to w normalnym użytkowaniu.
    Poza tym w ogóle go nie słychać co mi bardzo odpowiada.
    Jeśli ktoś woli HDD, to proszę bardzo. Ja wolę SSD :)
    i niech mi nikt nie próbuje udowadniać, że SSD jest be
    i to że on jest dobry, to mi się tylko tak wydaje :)
    Miałem HDD i wiem jak jest.

  • 228. Data: 2011-11-01 17:23:20
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Andrzej" wrote:
    > Dysk jest szybszy i czuć to w normalnym użytkowaniu.

    Świetnie, jednak w moim przypadku mnóstwo danych musiałoby
    latać po USB 2.0, co jest kompletnie bez sensu, lub z i na
    dodatkowy HDD, co też nie jest specjalnie trafioną opcją.

    > Poza tym w ogóle go nie słychać co mi bardzo odpowiada.

    Ja swojego HDD nie słyszę, a kompa mam mocno wyciszonego.
    Może miałeś jakiś dziwny dysk, dziwny egzemplarz dysku,
    albo masz dziwną obudowę. Moja sobie z dźwiękami i drganiami
    wydawanymi przez HDD świetnie radzi, a sam dysk jest ogólnie
    cichy i chłodny.

    > i niech mi nikt nie próbuje udowadniać, że SSD jest be
    > i to że on jest dobry, to mi się tylko tak wydaje :)

    Nikt tego nie próbuje Tobie udowadniać. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 229. Data: 2011-11-01 17:29:53
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    > Nikt tego nie próbuje Tobie udowadniać. :-)

    Nie czytałem całego wątku (bo staje się biciem piany), ale o wygląda na
    to, że Ci co mają HDD (i być może nie stać ich na SSD) stają się
    uzasadnić dysonans broniąc swojej konfiguracji, zaś Ci co mają SSD mając
    za sobą względnie większy wydatek (kilka tyg. temu), w obliczy dysonansu
    bronia słuszności swojej decyzji. Tyle że żadna opcja nic nie wnosi.

    Znamy zalety SSD i HDD, niech każdy kupuje to co chce, chociażby 100 SSD
    po to by wytapetować pokój :)

  • 230. Data: 2011-11-01 17:30:09
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    ".Peeter" wrote:

    > Świetnie, jednak w moim przypadku mnóstwo danych musiałoby
    > latać po USB 2.0,

    przerzuć się na USB 3.0
    z dużym przybliżeniem to tak jakbyś dysk bezpośrednio
    do kontrolera podłączył

    próbowałem wielu dysków...
    dysk cichy nie nadawał sie na system.