  • 111. Data: 2011-10-26 14:20:41
    Temat: Re: Ceny dysków
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-10-26 15:51, Użytkownik Vituniu napisał:

    > pfff DOS...
    > Workbench byl i kolekcjonowanie *.mod

    Pierwszy dysk którego z marszu nie zapchałem miał 2GB.
    Partycja systemowa czyli Workbench to było jakieś 50MB
    w większości puste, nowy system bez dodatkowych fontów
    i bibliotek (dla maszyn z AGA) to było jakieś 3MB.
    Dyski miałem najpierw SCSI w A500 40 i 80MB potem
    IDE w A1200 170, 512 i 2000MB.
    Kolekcja modów zbierana przez lata do dzisiaj nie
    przekroczyła 100MB, dem nie zbierałem i nie zbieram.
    :-)

    > Przepraszam...
    > sie mnie nostalgicznie tak jakos wyrwalo...

    Nie ma za co, nie tylko tobie.

    Pozdrawiam

  • 112. Data: 2011-10-26 14:23:18
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    RadoslawF wrote:

    > Ja też myślę że pomoże, ale nie napisał bym że "dobrze, ze zalało
    > tą fabrykę".

    ale prawa rynku sa brutalne!
    dlatego nie widzę powodów by nie używać brytalnych słów :)

    ktoś pytał co mnie smieszy - trochę też i to, że potęzny koncert
    ulokował 25% swoich fabryk w jednym miejscu :)
    mała powódź i kiszka.
    Czy to nie śmieszne?

    > To dlaczego tylu ludzi nie zwraca mi uwagi jak tobie ?

    To proste - otóż dlatego, że nie zgadzam się z większością.
    Wiesz, każdy kto ma poukładane poglądy i który zainwestował
    sporo kasy na dysk HDD nie lubi jak ktoś neguje jego poglądy.
    Niektórych to wkurza i nawet tak bardzo, że mnie obrażają,
    a ja przecież nikogo bez powodów nie obrażam.

    > Może jednak to ty pozjadałeś. :-)

    nigdzie i nigdy tego napiałem

  • 113. Data: 2011-10-26 14:46:40
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-10-26 15:30, Andrzej wrote:

    > dobra,
    > no to obecna sytuacja spowoduje, iż wszyszcy rzucą się na HDD
    > po 2x wieckszej cenie, a SDD jak były drogie, to beda drogie
    > zadowolony?

    Nie rzucą się, ceny spadną bo to jest czysta spekulacja (sczegolnie w
    przypadku seagate)

  • 114. Data: 2011-10-26 14:50:11
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Rafał Łukawski wrote:

    > Nie rzucą się, ceny spadną bo to jest czysta spekulacja (sczegolnie w
    > przypadku seagate)

    problem w tym, że już się rzucili

  • 115. Data: 2011-10-26 15:06:47
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Andrzej napisał:

    > Ja myślę, że ten wypadek dyskom SSD pomoże.

    No chyba, ze zaleje jakas fabryke SSD ;P

  • 116. Data: 2011-10-26 15:08:10
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    > ja mam Win7 i SSD 60 GB i jakoś mi wystarcza

    A ja mam XP i lacznie 4,5TB i jakos mi to wystarcza ;)

  • 117. Data: 2011-10-26 15:17:16
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-10-26 16:50, Andrzej wrote:

    > problem w tym, że już się rzucili

    Mysle, ze to jakis odsetek, na pewno sa grupy, ktore potrzebuja dyskow
    niezaleznie od ceny, pytanie tylko czy ceny wroca do poprzedniego
    poziomu przed swietami czy po... na to na razie wolalbym nie spekulowac..

    Na razie to jedna wielka spekulacja.. Ceny NA PEWNO spadna, kwestia czasu

  • 118. Data: 2011-10-26 15:18:15
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-10-26 16:23, Użytkownik Andrzej napisał:

    > nigdzie i nigdy tego napiałem

    Jesteś pewny ? A to:
    "No ale to ty pozjadałeś rozumy, a nie ja."
    Z mojej strony EOT.

    Pozdrawiam

  • 119. Data: 2011-10-26 16:09:07
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    RadoslawF wrote:

    > Jesteś pewny ? A to:
    > "No ale to ty pozjadałeś rozumy, a nie ja."

    pisałem o tobie, a nie o sobie :)

  • 120. Data: 2011-10-26 18:25:02
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Xp nie ma czasem problemów w porządnym zarządzaniu SSD? Coś mi się
    > kojarzy, że potrafi zarżnąć dysk parę razy szybciej niż 7.

    Producent twierdzi, że dysk jest kompatybilny z XP. Chyba wie co pisze? ;)