    From: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ceny...czy ja jestem jakis dziwny
    Date: Thu, 12 Feb 2009 21:09:37 +0100

    > Tez tak mysle, ale nie dyrakcja ktora ma swoje widzimisie i zero pojecia w
    > temacie
    Wydaje mi się, że kolega się myli.
    1) Nigdy nie należy uważać szefa za durnia.
    2) Kolega 2x już się denerwował na decyzję szefa.
    3) Techniczne aspekty i kosztorysy nie odgrywają roli przy tym zleceniu.
    4) Gdyby ktoś powiedział, że Faraon przepłacił za budowle piramid, bo w tej
    cenie to zamiast jednej mógłby mieć 10 - głowa scięta jak nic :-)
    Powiem tak:
    Wydaje mi się, że szef kolegi głąbem nie jest.
    Skoro jest propozycja, jest zaakceptowana, kolega nie chce się tego podjąć
    to bez sensu jest
    niszczyć układ który stworzył szef, ani wnikać w jego nietechniczne aspekty.
    Warto jednak wyciągnąć wnioski.
    Jeśli kolega chce dalej pracować w tej firmie, to zakończyłbym temat, bo
    szefowi już brakuje argumentów na sklejenie całości.
    Tak to już czasami, niestety jest :-(
    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar