  • 1. Data: 2009-05-10 12:16:44
    Temat: Ceny Fazerow?
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    Kumpel sie rozglada za jakims fazerkiem 600 - pierwsze lata produkcji. Nie
    szuka okazji, ale ceny bywaja baaaardzo rozne. Najtansze z tego co widze to
    glownie maszyny z Anglii, ktore odpadaja.

    Najchetniej Niemcy/Polska. Teraz pytanko: ktos kupowal ostatnio fazerka? Ile
    "trzeba dac" za zdrowa sztuke (=moze byc porysowany lakier czy wydech, w
    koncu maszyna ma kolo 10ciu lat... wazne, zeby nie trzeba bylo dolozyc
    drugie tyle, zeby sie jezdzic dalo). Czy 8-10 tys wystarczy, czy trzeba
    dolozyc i szukac za 10-14.

    Ogolnie chodzi o to, zeby nie trzeba bylo jezdzic pol polski i ogladac za
    8tys "nufffki sztuki niesmiganej", na ktora strach wsiadac, a z drugiej
    strony kazdy szuka, zeby nie przeplacic;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 2. Data: 2009-05-10 16:46:34
    Temat: Re: Ceny Fazerow?
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Ivam" napisał :
    > Kumpel sie rozglada za jakims fazerkiem 600 - pierwsze lata produkcji. Nie
    > szuka okazji, ale ceny bywaja baaaardzo rozne. Najtansze z tego co widze
    > to glownie maszyny z Anglii, ktore odpadaja.

    A Ty skąd ? Z Gostynia ?
    Znam jedną sztukę w Łodzi, godna uwagi choć parę rysek ma. Wiem, że
    właściciel szuka intensywnie następcy owego fazera i pewnie niebawem
    znajdzie, to fazer będzie szedł 'do ludzi'.
    Zarejestrowana w Polsce, ubezpieczenie, przegląd, sprawna, w ciągłej
    eksploatacji, srebrna, 1998, pewnie w dobrej cenie.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 3. Data: 2009-05-11 19:21:17
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com> wrote in message
    > A Ty skąd ? Z Gostynia ?

    Lubuskie - Zielona Dziura;)

    > Zarejestrowana w Polsce, ubezpieczenie, przegląd, sprawna, w ciągłej
    > eksploatacji, srebrna, 1998, pewnie w dobrej cenie.

    Taka mniej - wiecej oferta i pare fotek na priva byloby dobrze... da rade?
    Kumpel jest niebardzo internetowy, wiec slij do mnie na filipz na serwerze
    poczta kropka fm

    thx

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 4. Data: 2009-05-11 22:27:03
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Ivam" napisał :
    > wiec slij do mnie na filipz na serwerze poczta kropka fm

    Nie omieszkam Cię powiadomić jak tylko poszukiwacz znajdzie nową kozuchę a
    dotychczasowa będzie do sprzedania.
    --
    PZDR
    Wojciech G.