  • 21. Data: 2011-10-21 11:31:12
    Temat: Re: Cele statutowe policji
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-10-21 01:55, Michał pisze:

    > u mnie było: "co to auto takie matowe?"
    >
    > już mnie korciło "bo to technologia stealth" ;)

    Moim zdaniem chcieli się przyczepić do stanu technicznego lakieru ;)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 22. Data: 2011-10-21 11:35:33
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-10-21 10:58, Myjk pisze:
    > Fri, 21 Oct 2011 08:31:49 +0200, kamil/Endurorider.pl

    > Trzeba przyznać, że niektóre fajne są,
    > o taka mnie zaczepiła ostatnio :D
    > http://emide.pl/mazda6/poli.jpg

    Podwójna przyjemność bo jeszcze alfa 159 stała obok ;)
    a za przyjemności się płaci...wot i stara prawda.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 23. Data: 2011-10-21 11:43:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 21 Oct 2011 11:35:33 +0200, The_EaGle

    > Podwójna przyjemność bo jeszcze alfa 159 stała obok ;)
    > a za przyjemności się płaci...wot i stara prawda.

    Pani zapraszała do Alfy, ale się nie skusiłem. :P
    Jakoś mnie te włoszki zupełnie nie ruszają. ;)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 24. Data: 2011-10-21 11:47:57
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Fri, 21 Oct 2011 08:31:49 +0200, kamil/Endurorider.pl

    > Trzeba przyznać, że niektóre fajne są,
    > o taka mnie zaczepiła ostatnio :D
    > http://emide.pl/mazda6/poli.jpg

    W wAw na Waliców są jeszcze ładniejsze (a przynajmniej ta z ktorą ja miałem
    do czynienia) :) Co ciekawe tam na korytarzu (OIDP) wisi duży plakat z
    policjantkami, które tam pracują - fajna opcja :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 25. Data: 2011-10-21 12:42:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    >Nie wiem czy gdzies to wyczytalem czy uslyszalem, ale kogos wlasnie
    >ujebali za propozycje mandatu gotowkowego jako proby wreczenia
    >lapowki.
    >Moze im bardziej sie to oplaca? Mandaty gotowkowe wystepuja, przeciez
    >takie placa osoby bez meldunku w Polsce.

    Ale do mieszkancow kraju drogowka ma zakazane stosowac ... tyle ze
    obywatel nie koniecznie musi o tym wiedziec :-)
    Jemu sie nie chce stac na poczcie i prosi o gotowkowy.

    J.

  • 26. Data: 2011-10-21 13:23:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości
    W dniu 2011-10-20 23:23, Stefan Szczygielski pisze:

    >Kurde.. ja nie pamiętam kiedy miałem takie propozycje. Oni to teraz
    >nieprzekupni są. Nie ma chuja - nie dasz łapówy.

    Kaczynski krotko rzadzil, ale pod tym wzgledem dosc skutecznie.
    Boja sie, kierowcy byc moze tez sie powinni bac, bo nie nie wiadomo
    czy w tym miesiacu premia sie nie nalezy za zlapanie lapownika.
    Lekarze tez sie boja ... i w to im graj, przyjmuja prywatnie.

    Ale zeby tak calkiem sie nie dalo ? Oni chca, ty chcesz, i jak tu sie
    nie dogadac :-)

    Inna sprawa ze to sie moze juz im nie oplacac - nie wiem ile obecnie
    zarabiaja, ale dla znaczacego dodatku trzeba tych kierowcow troche
    przerobic, a niech bedzie jeden tajny inspektor w wojewodztwie - i
    ryzyko rosnie. Choc pewnie latwiej trafic na wk* rodaka, co to w lape
    da, ale dyktafon w komorce uruchomi :-)

    J.

  • 27. Data: 2011-10-21 13:32:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 21 Oct 2011 13:23:30 +0200, J.F

    > Ale zeby tak calkiem sie nie dalo ? Oni chca, ty chcesz, i jak tu sie
    > nie dogadac :-)

    Można nie mieć nic w portfelu oprócz swojej wizytówki -- jak ja, dwa razy z
    rzędu! :PPP Sam bilon i to niecałe 3 zł w sumie hahaha :D Nie wiem czemu,
    ale to ich zawsze rozmiękcza =]

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 28. Data: 2011-10-21 14:39:48
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dominik <d...@g...com> napisał(a):

    > Może jest w tym ziarno prawdy.
    > Mnie w Bełchatowie przy Shellu drapnęli (wlot od Worcka) 113/60 bo przed
    > 6.00 było.
    > Puścili. Pouczyli. Bez wspomagaczy.
    > Są jeszcze wyrozumiali Policjanci w Polsce :)

    tam cały czas było chyba 110 km/h (lub 100km/h) (S1) dwa pasy,
    nagle zakręt i znak 70km/h i z 40metrów potem znak 50km/h.
    i jak już zobaczyłem te 50 to mi się podejrzane wydało i przekładam
    nogę na hamulec a tam już z radarem.

    pozdrawiam.

  • 29. Data: 2011-10-21 14:43:37
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-21 14:39, Michał pisze:
> [...]
    > nagle zakręt i znak 70km/h i z 40metrów potem znak 50km/h.
    > i jak już zobaczyłem te 50 to mi się podejrzane wydało i przekładam

    Zaden, powtarzam: ZADEN policjant nie pusci auta bez OC.
    Stad wnosze, ze klamiesz.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 30. Data: 2011-10-21 14:47:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-21, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:

    > Zaden, powtarzam: ZADEN policjant nie pusci auta bez OC.
    > Stad wnosze, ze klamiesz.

    Uwielbiam takie pierdolenie. Zgubilem dokumenty i jezdzilem ponad rok
    bez DR i swistka z OC. Zaplacilem za to pewnie z 5 mandatow ale zawsze
    ruszalem w droge. Z jednym cos gadalem ze oni wysylaja jedynie po
    robocie do UFG prosbe o sprawdzenie delikwenta.

    --
    Artur
    ZZR 1200