  • 1. Data: 2011-10-20 23:23:46
    Temat: Cele statutowe policji
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    No wiec przyłapany na wykroczeniu zadeklarowałem się, że jeśli zostanę
    pouczon, obiecuję poprawę. Woleli pieniądze a sugerowali jeszcze (jeśli
    dobrze odebrałem) mniejsze pieniądze jeno bez paragonu... Ech... :/

    S.

  • 2. Data: 2011-10-20 23:31:45
    Temat: Re: Cele statutowe policji
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-20 23:23, Stefan Szczygielski pisze:
> [...]
    > pouczon, obiecuję poprawę. Woleli pieniądze a sugerowali jeszcze (jeśli
    > dobrze odebrałem) mniejsze pieniądze jeno bez paragonu... Ech... :/

    Kurde.. ja nie pamiętam kiedy miałem takie propozycje. Oni to teraz
    nieprzekupni są. Nie ma chuja - nie dasz łapówy.

  • 3. Data: 2011-10-20 23:43:02
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 20.10.2011 23:31, megrims pisze:
    > nieprzekupni są. Nie ma chuja - nie dasz łapówy.

    Powiem tak - dopóki dyskusja trwała z jednym panem w okolicy mojego
    okienka - można by mieć wątpliwości, ale jak już mnie zaproszono do
    ciepłego radiowozu i padały pytania od obydwu typu ,,no ale co my tu
    zrobimy'' i czy ,,są jakieś propozycje'' to już trudno mieć wątpliwości.
    Wygląda na to, że na wyposażeniu samochodu należy mieć nie tylko
    aparatkę do robienia zdjęć na wypadek jakiejś hecy ale i dyktafon.

    S.

  • 4. Data: 2011-10-20 23:47:22
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-20 23:43, Stefan Szczygielski pisze:

> [...]
    > Wygląda na to, że na wyposażeniu samochodu należy mieć nie tylko
    > aparatkę do robienia zdjęć na wypadek jakiejś hecy ale i dyktafon.

    a... czyli prowokacja. oni podobno teraz wszyscy mają jakieś tajne
    kamery i mikrofony, ale chuj ich tam wie.

  • 5. Data: 2011-10-20 23:47:51
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 20.10.2011 23:31, megrims pisze:
    > nieprzekupni są. Nie ma chuja - nie dasz łapówy.
    A - i jeszcze jedno słowo-klucz ,,Czy ma pan dużo punktów?''.

    S. :/

  • 6. Data: 2011-10-20 23:59:51
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 20.10.2011 23:47, megrims pisze:
    > a... czyli prowokacja. oni podobno teraz wszyscy mają jakieś tajne
    > kamery i mikrofony, ale chuj ich tam wie.

    No dobra, może i jest po wieczorynce, ale może dość tych bluzgów. Zawsze
    można podjąć temat pytaniem, czy mandat gotówkowy za stówę czy jak?
    Swoją drogą - mandaty gotówkowe jeszcze występują (jest taka pozycja na
    bloczku)? A co to jest mandat zaoczny - też jakiś relikt?

    S.

  • 7. Data: 2011-10-21 00:37:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-20, Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org> wrote:

> [...]
    > Swoją drogą - mandaty gotówkowe jeszcze występują (jest taka pozycja na
    > bloczku)? A co to jest mandat zaoczny - też jakiś relikt?

    Nie wiem czy gdzies to wyczytalem czy uslyszalem, ale kogos wlasnie
    ujebali za propozycje mandatu gotowkowego jako proby wreczenia lapowki.
    Moze im bardziej sie to oplaca? Mandaty gotowkowe wystepuja, przeciez
    takie placa osoby bez meldunku w Polsce. Mandat zaoczny to nakladany
    zaocznie jak sprawcy nie bylo na miejscu popelnienia wykroczenia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-10-21 01:28:28
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org> napisał(a):

> [...]
    > pouczon, obiecuję poprawę. Woleli pieniądze a sugerowali jeszcze (jeśli
    > dobrze odebrałem) mniejsze pieniądze jeno bez paragonu... Ech... :/

    mnie ostatnio laserem upolowali jak hamowałem autem bez oc i przeglądu
    144km/h -> 50 km/h na 50... kurde zabrakło jakieś 0.8 sekundy bo wyszło 92km/h

    ale puścili i teraz jeżdżę wolniej :) !!

    pozdrawiam.

  • 9. Data: 2011-10-21 01:54:51
    Temat: Odp: Cele .. ch.j megrimis, m...@i...pl
    Od: "Olego6v" <e...@u...pl>

    Ch..j to jest i to wielokrotny - nazywa się megrimis m...@i...pl

  • 10. Data: 2011-10-21 01:55:58
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org> napisał(a):

    > A - i jeszcze jedno słowo-klucz ,,Czy ma pan dużo punktów?''.
    >
    > S. :/

    u mnie było: "co to auto takie matowe?"

    już mnie korciło "bo to technologia stealth" ;)