  • Data: 2011-10-21 13:23:30
    Temat: Re: Cele statutowe policji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości
    W dniu 2011-10-20 23:23, Stefan Szczygielski pisze:

    >Kurde.. ja nie pamiętam kiedy miałem takie propozycje. Oni to teraz
    >nieprzekupni są. Nie ma chuja - nie dasz łapówy.

    Kaczynski krotko rzadzil, ale pod tym wzgledem dosc skutecznie.
    Boja sie, kierowcy byc moze tez sie powinni bac, bo nie nie wiadomo
    czy w tym miesiacu premia sie nie nalezy za zlapanie lapownika.
    Lekarze tez sie boja ... i w to im graj, przyjmuja prywatnie.

    Ale zeby tak calkiem sie nie dalo ? Oni chca, ty chcesz, i jak tu sie
    nie dogadac :-)

    Inna sprawa ze to sie moze juz im nie oplacac - nie wiem ile obecnie
    zarabiaja, ale dla znaczacego dodatku trzeba tych kierowcow troche
    przerobic, a niech bedzie jeden tajny inspektor w wojewodztwie - i
    ryzyko rosnie. Choc pewnie latwiej trafic na wk* rodaka, co to w lape
    da, ale dyktafon w komorce uruchomi :-)

    J.