  • 11. Data: 2012-08-08 23:54:20
    Temat: Re: Ceed - obsady stabilizatora
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-08-08 18:55, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > A za ile wymieniałeś?

    120 zł za robociznę za każdym razem, ale ja mam zniżki w Bosch'u u mnie,

    --
    anacron

  • 12. Data: 2012-08-08 23:55:25
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-08-08 08:47, Chris pisze:
    > anacron nabazgrał(a):

    > Ogólnie jakiś nieprzyjemny jest ten samochód do szybkich napraw, wymiana
    > żarówek zajęła mi godzinę +2 piwa :)

    10 min, ale najpierw znalazłem na forum jak to zrobić szybko.

    --
    anacron

  • 13. Data: 2012-08-08 23:56:47
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-08-08 18:57, Cavallino pisze:
    > I tak jak na 100 kkm przebiegu dwa łączniki stabilizatora po 30-40 zł
    > sztuka i dwie obsady po 12 zł sztuka to IMO mistrzostwo świata, pewnie
    > takiego auta już nigdy nie będę miał.

    Pierwsze wytrzymały mi 90 tys. kolejne nigdy nie więcej niż 50, czasami
    po 30 padały :(

    --
    anacron

  • 14. Data: 2012-08-09 09:12:51
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    anacron nabazgrał(a):

    > 10 min, ale najpierw znalazłem na forum jak to zrobić szybko.

    Jest na forum Ceeda i na jakiejść ruskiej :) godzinka bo miałem chwilę dla
    siebie w garażu z piwkiem :) ale przy okazji udało mi się połamać 2 czy 3
    zatyczki osłony bo nie chciały wyjść :)

  • 15. Data: 2012-08-09 17:10:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > 120 zł za robociznę za każdym razem, ale ja mam zniżki w Bosch'u u mnie,

    No właśnie, dlatego te 200 wydaje mi się za dużo.
    2h roboty to nie powinno być więcej niż te 100-120 zł w tanim warsztacie.

  • 16. Data: 2012-08-09 17:11:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Pierwsze wytrzymały mi 90 tys. kolejne nigdy nie więcej niż 50, czasami po
    > 30 padały :(

    Czyli u mnie podobnie, teraz auto ma 100 kkm i drugi łącznik do wymiany,
    pierwszy wymieniłem dwa lata temu.
    Ale jako że to jedyne co przez 5 lat wymagało wymiany w aucie, to dlatego
    uważam j.w.