-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.
de!81.171.118.61.MISMATCH!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highw
inds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.
news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Cd. samochodów elektrycznych
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <1syixv13bq7i0.l625fo44prbz$.dlg@40tude.net> <g...@m...org>
<p59emv$itq$1@node1.news.atman.pl> <xm5x2k9kug83$.dlg@myjk.org>
<p59ipr$n0d$1@node1.news.atman.pl> <1...@m...org>
<5a7868e1$0$680$65785112@news.neostrada.pl> <gu9nzxd0jgli$.dlg@myjk.org>
<p5a8vf$e9u$1@node1.news.atman.pl> <1047480gv08aw$.dlg@myjk.org>
<p5nnbu$18i$1@node1.news.atman.pl>
Date: Sun, 11 Feb 2018 10:12:42 +0100
Message-ID: <vo2egbyzk909$.dlg@myjk.org>
Lines: 29
NNTP-Posting-Host: 83.31.147.139
X-Trace: 1518340361 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 679 83.31.147.139:12418
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2251
X-Received-Body-CRC: 3281450303
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2624624
[ ukryj nagłówki ]Sat, 10 Feb 2018 22:14:37 +0100, Janusz
> A gdzie napisałem że nie były? Akurat u mnie dośc często były zaniki ze
> wzgledu na wiatr, potem wyłączenia bo linie zmieniali, w sumie
> wytrzymały ponad 8 lat.
Napisałeś w wątku na PMB przy okazji dyskusji o TPW2 -- w stosunku do trybu
w którym ma działać TPW2 (czyli cykliczne codzienne rozładowywanie i
ładowanie i tak jak w samochodach elektrycznych) Twoje praktycznie nie były
używane -- i padły po 8 latach. TPW2 daje gwarancję na 10 lat *cyklicznej*
pracy.
>> a akumulatory w samochodach Tesli śmigają już 5 lat (np. po Norwegii)
>> codziennie je katują i żyją ze spadkiem pojemności nie więcej niż 10%?
> Ale to są inne aku, litowe a nie ołowiowe.
No toć właśnie o tym jest dyskusja -- ToMasz notorycznie się upiera, że
samochodowe ołowiowce to idealna alternatywa dla tych w TWP2. No *NIE*.
>>> Akurat jest dokładnie odwrotnie.
>> Pisałem o meleksach. ;P
> Też szału nie było, mieliśmy takiego w firmie, jeszcze za komuny.
Meleksach jako synonimu elektryków, w sensie z akumulatorami takimi samymi
jak w TWP2.
--
Pozdor
Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A