eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCd. samochodów elektrycznychRe: Cd. samochodów elektrycznych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.
    de!81.171.118.61.MISMATCH!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highw
    inds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Cd. samochodów elektrycznych
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <1syixv13bq7i0.l625fo44prbz$.dlg@40tude.net> <g...@m...org>
    <p59emv$itq$1@node1.news.atman.pl> <xm5x2k9kug83$.dlg@myjk.org>
    <p59ipr$n0d$1@node1.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <5a7868e1$0$680$65785112@news.neostrada.pl> <gu9nzxd0jgli$.dlg@myjk.org>
    <p5a8vf$e9u$1@node1.news.atman.pl> <1047480gv08aw$.dlg@myjk.org>
    <p5nnbu$18i$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Sun, 11 Feb 2018 10:12:42 +0100
    Message-ID: <vo2egbyzk909$.dlg@myjk.org>
    Lines: 29
    NNTP-Posting-Host: 83.31.147.139
    X-Trace: 1518340361 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 679 83.31.147.139:12418
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2251
    X-Received-Body-CRC: 3281450303
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2624624
    [ ukryj nagłówki ]

    Sat, 10 Feb 2018 22:14:37 +0100, Janusz

    > A gdzie napisałem że nie były? Akurat u mnie dośc często były zaniki ze
    > wzgledu na wiatr, potem wyłączenia bo linie zmieniali, w sumie
    > wytrzymały ponad 8 lat.

    Napisałeś w wątku na PMB przy okazji dyskusji o TPW2 -- w stosunku do trybu
    w którym ma działać TPW2 (czyli cykliczne codzienne rozładowywanie i
    ładowanie i tak jak w samochodach elektrycznych) Twoje praktycznie nie były
    używane -- i padły po 8 latach. TPW2 daje gwarancję na 10 lat *cyklicznej*
    pracy.

    >> a akumulatory w samochodach Tesli śmigają już 5 lat (np. po Norwegii)
    >> codziennie je katują i żyją ze spadkiem pojemności nie więcej niż 10%?
    > Ale to są inne aku, litowe a nie ołowiowe.

    No toć właśnie o tym jest dyskusja -- ToMasz notorycznie się upiera, że
    samochodowe ołowiowce to idealna alternatywa dla tych w TWP2. No *NIE*.

    >>> Akurat jest dokładnie odwrotnie.
    >> Pisałem o meleksach. ;P
    > Też szału nie było, mieliśmy takiego w firmie, jeszcze za komuny.

    Meleksach jako synonimu elektryków, w sensie z akumulatorami takimi samymi
    jak w TWP2.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: