  • Data: 2012-01-27 19:02:56
    Temat: Re: Cavallino
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Jan 2012 18:48:04 +0100, maruda <m...@n...com> wrote:

    >... ale to już był utwór zależny!
    >
    >Hm... czy jako ojciec miałem zgodę mojego ojac, aby wykorzystać swój
    >genotyp do wytworzenia mojej córki? Domniemaną - miałem. Ale czy to
    >wystarczy? A czy on miał?
    >(Choć on chyba jeszcze nie podpadał pod ACTA. A z racji, że nie żyje, to
    >mogą mu skoczyć)

    w sredniowieczu, ale i nawet jeszcze we wczesnym oswieceniu, to by
    twojego przodka wykopali, i ciagali za konmi (zeby nie bylo NTG) po
    miescie, a jakby cos z niego jeszcze zostalo to powieszono na rynku
    przed katedra. stosunkowo szybko nasza mentalnosc zbiorowa wraca do
    tych czasow, wiec moze sie doczekamy. <rs>