  • Data: 2012-01-26 19:04:41
    Temat: Re: Cavallino
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jfs4c6$mrd$1@node2.news.atman.pl...

    > Jak tak będziesz płonkował za wyciąganie z płonka to niedługo będziemy
    > widzieć wiadomości od ciebie "co tak tu cicho?"

    Za darmo nikt jeszcze nic nie dostał, więc strata żadna i nie będzie mi
    brakowało nigdy postów mieszkańców mojego kf.
    A Ty akurat popełniasz recydywę, więc nie chcąc czytać bzdur autorstwa tego
    trolla, nie będę miał niestety wyjścia.
    Na razie tylko namawiam do nie odpowiadania mu bez wyraźnej potrzeby.