    From: A.L. <l...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Date: Wed, 13 Apr 2011 14:30:01 -0500

    On Wed, 13 Apr 2011 21:09:31 +0200, Wojciech Jaczewski
    <w...@o...pl> wrote:

    >Tak się dzieje, gdy jest mało ludzi, a wiele do zrobienia. Można by
    >prowadzić zbiorowe rozważania i zmuszać jednych do stosowania formy innych,
    >ale wtedy trzeba byłoby zrezygnować z większości zamówień.

    Niby dlaczego?... U mnie w firmie zawsze jest wiecej do srobienai niz
    "mocy przerobowych" co nie przeszkadza miec rozne dokumenty pod
    wspolna nazwa "programming standards" ktorych przestzreganie jest
    wymuszane w sposob drakonski, poczawszy od zautomatyzoanych narzedzi
    po manualne "code reviews". Dzieje sie tak, albowiem zauwazono (nie
    tylko w mojej firmie) ze "strata czasu" zwiazana z porzadnym
    kodowaniem jest znacznie mniejsza nis rzeczywista strata czasu
    znacznie pozniej, gdy przyjdzie modyfikowac program lub szukac bledow.

    A.L.