  • 91. Data: 2011-05-31 12:41:17
    Temat: Re: Car PC - pomysl na projekt
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 31/05/2011 10:12, Borys Pogoreło wrote:

    > Pytaj Adobe, to ich wynalazek. Flash to generalnie szajs, niestety
    > popularny.

    Eh.. Typowe podejście linuxowe - szajs, więc nie nasza wina, że nie działa.

    Szajs czy nie, przez dłuższy czas nic lepszego nie było, a HTML5 też coś
    w testach wydajności nie może definitywnie pobić Flasha.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 92. Data: 2011-05-31 12:47:22
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 30/05/2011 22:34, J.F. wrote:

    > A jak w ksiazce jest wpisane Przemek, to jak to trzeba mowic ?
    > Bo to sie juz chyba wymawia "Ops, can't pronounce" :-)

    Jakichś 5 lat temu miałem Nokię E61, jedną z fajniejszych funkcji było
    wybieranie głosowe oparte na rozpoznawaniu mowy, a nie nagrywaniu
    pierdyliona wzorców dla każdego kontaktu. Telefon miał system angielski,
    ale z polskimi słowami działał bez problemów, od Przemków po "Rodzice
    domowy", "praca recepcja" itp.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 93. Data: 2011-05-31 12:51:57
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 31/05/2011 09:30, Mikołaj Jopczyński wrote:

    > OIDP alt+ctrl+f1

    To raczej w drugą stronę, pierwszy terminal jest zawsze tekstowe,
    Xwindowsy domyślnie pracują na 7, więc alt+ctrl+f7.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 94. Data: 2011-05-31 13:09:58
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-31, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > O, właśnie - tak też mówią :P Dobra - miało być "od prawie dwudziestu
    > lat".

    Zejdź do piętnastu to się zgodzę i przyklasnę ;-P (no chyba, że miałeś
    dość dziwnych znajomych)

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 95. Data: 2011-05-31 13:10:40
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-31, kamil <s...@s...com> wrote:

    > To raczej w drugą stronę, pierwszy terminal jest zawsze tekstowe,
    > Xwindowsy domyślnie pracują na 7, więc alt+ctrl+f7.

    Następny specjalista...

  • 96. Data: 2011-05-31 13:13:40
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 31/05/2011 12:10, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Następny specjalista...

    Wskaż proszę błąd, panie ekspercie.

    Parafrazując - Następny pryszczers, który nie portrafi przyjąć do
    wiadomości stałego, 1% udziału linuxa na rynku od kilkunastu lat.

    Pierwsze netbooki próbowano sprzedawać przeciętnym użytkownikom z
    linuxem na pokładzie. Wracały po dwóch dniach do sklepu i na tym się
    skończyło.

    Mam na linuxie kilka baz danych, mam bramkę poczty z filtrem spamowym i
    antywirusem, ale w domu nie będę się tym katować na codzień, bo system
    do multimediów nadaje się jak nóż do odkręcania śrubek. Da się, tylko po co?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 97. Data: 2011-05-31 13:24:45
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-31, kamil <s...@s...com> wrote:

    > Wskaż proszę błąd, panie ekspercie.

    Z konsoli tekstowej przełącza się za pomocą skrótu alt+Fx, owszem,
    najczęściej alt+F7.

    > Parafrazując - Następny pryszczers, który nie portrafi przyjąć do
    > wiadomości stałego, 1% udziału linuxa na rynku od kilkunastu lat.

    O, specjalista wyższej klasy.

  • 98. Data: 2011-05-31 13:34:42
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 31/05/2011 12:24, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Z konsoli tekstowej przełącza się za pomocą skrótu alt+Fx, owszem,
    > najczęściej alt+F7.

    Musisz to koniecznie powiedzieć Ubuntu 11.04, który mam właśnie na
    biurku, bo biedaczej nie wie i na CTRL+ALT też reaguje.

    > O, specjalista wyższej klasy.

    Teraz się obruszymy i potuptamy nóżkami, już to widziałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 99. Data: 2011-05-31 13:46:33
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-31, kamil <s...@s...com> wrote:

    > Musisz to koniecznie powiedzieć Ubuntu 11.04, który mam właśnie na
    > biurku, bo biedaczej nie wie i na CTRL+ALT też reaguje.

    Na ctrl+alt+lpp+Fx też zareaguje.

    > Teraz się obruszymy i potuptamy nóżkami, już to widziałem.

    A po co? Ja nikogo na linuksa nie namawiam, za to znam jego rzeczywisty
    udział w rynku.

  • 100. Data: 2011-05-31 14:58:20
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 31/05/2011 12:46, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Na ctrl+alt+lpp+Fx też zareaguje.

    > A po co? Ja nikogo na linuksa nie namawiam, za to znam jego rzeczywisty
    > udział w rynku.

    W rynku komputerów domowych i użytkowników z "podstawową znajomością
    komputerów", o których tu dyskutujemy?

    http://www.w3counter.com/globalstats.php
    http://gs.statcounter.com/#os-ww-monthly-201005-2011
    05