  • Data: 2011-05-31 10:34:29
    Temat: Re: Car PC - pomysl na projekt
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:

    > Upadles sie zupelnie niepotrzebnie.

    Potrzebnie.
    Do tego żeby obsługiwać htpc niepotrzebna mi znajomość linucha, więc nie
    może ode mnie wymagać podczas instalacji wpisywania bzdetów z klawiatury, ma
    sobie wszystko wykryć sam, zassać z netu (oczywiście sam ma wiedzieć skąd),
    ewentualnie zapytać czego nie wie (dziesięciostopniowe pytania o rodzaj
    podłączonej klawiatury oczywiście wykluczam).

    Dopiero wtedy możesz mówić, że zainstalować to może każdy kto umie
    obsługiwać komputer.