  • Data: 2011-05-31 12:47:22
    Temat: Re: Car PC - pomysl na projekt
    Od: kamil <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/05/2011 22:34, J.F. wrote:

    > A jak w ksiazce jest wpisane Przemek, to jak to trzeba mowic ?
    > Bo to sie juz chyba wymawia "Ops, can't pronounce" :-)

    Jakichś 5 lat temu miałem Nokię E61, jedną z fajniejszych funkcji było
    wybieranie głosowe oparte na rozpoznawaniu mowy, a nie nagrywaniu
    pierdyliona wzorców dla każdego kontaktu. Telefon miał system angielski,
    ale z polskimi słowami działał bez problemów, od Przemków po "Rodzice
    domowy", "praca recepcja" itp.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil