    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Car PC - pomysl na projekt
    Date: Sun, 29 May 2011 16:17:13 +0200

    On 2011-05-29 16:00, Michał wrote:
    > tyle co w txt trzeba było
    > edytować to szok, a ja miałem wtedy mało lat.

    W Car-PC możliwość "edycji" plikow konfiguracji pozwala na automatyczne
    konfigurowanie programów za pomocą małych skryptów. W wielu gównach
    wyprodukowanych na windowsa czesto bez "emulacji klikania myszką" cięzko
    coś przestawić w konfiguracji bo niepełnosprawny programistycznie autor
    nie dał żadnej metody poza klikalną. Nawet w windowsie wielu rzeczy nie
    sposób przesatwić bez klikania.

    Pierwszy przykład z brzegu: łacz się automatycznie z każdą siecią wifi w
    okolicy która na to pozwala, otwieraj kanał vpn do domu i przesyłai ile
    dasz rady wideo z trasy zanim wyjdziesz z zasięgu i rób to w pętli
    jednocześnie w tle szukając na drugiej antenie silniejszego/szybszego wifi.

    Zrobienie tego na windowsie jest możliwe, ale na zasadzie "with
    sufficient thrust, pigs fly just fine".