  • 11. Data: 2009-11-18 19:17:21
    Temat: Re: Canon vs HP
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:he1gmp$a65$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "miab" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ....zakładając ze nie zachnie- bo wtedy drukarka do wywalenia.

    i że cały czas jest zestaw wszystkich tuszy, bo jak jednego braknie i nie
    będzie miała jak się czyścić...

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    4613 (20091116) __________

    http://www.eset.com

  • 12. Data: 2009-11-19 08:20:25
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    ..

    > Nie bardzo. Na każdej stronie mono oszczędzasz 8 gr. Na 10k stron przez trzy
    > lata zarabiasz 800 zł.

    chyba oszczędzasz.

  • 13. Data: 2009-11-19 09:09:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 18 Nov 2009 20:08:10 +0100, BETON napisał(a):

    > ....zakładając ze nie zachnie- bo wtedy drukarka do wywalenia.

    W Canonach pięciotuszowych głowica też jest wymienna, tylko niezależnie od
    tuszy. To nie Epson.

    --
    *** Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H ***
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro