  • 1. Data: 2010-08-16 19:48:40
    Temat: Canon G12 - chyba nie było jeszcze
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://www.electronista.com/articles/10/08/16/canon.
    g12.may.trade.viewfinder.for.size/

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 2. Data: 2010-08-16 21:04:42
    Temat: Re: Canon G12 - chyba nie było jeszcze
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2010-08-16 21:48, Waldek Godel pisze:

    > http://www.electronista.com/articles/10/08/16/canon.
    g12.may.trade.viewfinder.for.size/

    Zakres ogniskowych wskazuje na matrycę większą od 4/3 - nie brałbym tej fotki na
    poważnie ;-)

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 3. Data: 2010-08-16 21:34:35
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Waldek Godel:

    > http://www.electronista.com/articles/10/08/16/canon.
    g12.may.trade.viewfinder.for.size/

    Fake...

    http://www.fotopolis.pl/obrazki/canon-g11.jpg

    Ktoś przerobił to zdjęcie.

  • 4. Data: 2010-08-20 07:50:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 16 Aug 2010 23:34:35 +0200, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Fake...
    >
    > http://www.fotopolis.pl/obrazki/canon-g11.jpg
    >
    > Ktoś przerobił to zdjęcie.

    fotka to fake, ale ploty chyba nie:
    http://www.pocket-lint.com/news/35041/canon-powersho
    t-g12-detailed-pulled

    jeżeli jeszcze okaże się, że autor fotoszopki miał dobre przeczucie (albo
    informacje) to może się okazać ciekawa rzecz - GDYBY (gdybanie moje)
    specyfikacje były takie jak powyżej, a Canon dodał do G12 bagnet, to ładnie
    by zaorał NEXa..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-08-20 08:28:02
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2010-08-20 09:50, Waldek Godel pisze:

    > fotka to fake, ale ploty chyba nie:
    > http://www.pocket-lint.com/news/35041/canon-powersho
    t-g12-detailed-pulled

    Face-lifting - jak zawsze.
    Plus za 720p, minus za CCD.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 6. Data: 2010-08-20 08:33:52
    Od: Marx <M...@n...com>

> [...]
    > informacje) to może się okazać ciekawa rzecz - GDYBY (gdybanie moje)
    > specyfikacje były takie jak powyżej, a Canon dodał do G12 bagnet, to ładnie

    a konkretniej czym by zaorał?
    jedyna korzyść jaka przychodzi mi do głowy to więcej dostępnych
    obiektywów i to że lampa jest wbudowana a nie na sankach.
    Marx

  • 7. Data: 2010-08-20 08:46:33
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Tomasz Jakubowski pisze:
    t-g12-detailed-pulled

    > Face-lifting - jak zawsze.
    > Plus za 720p, minus za CCD.

    Cóż, seria G z czołówki awansowała dziś do sprzętu wyłącznie dla
    wierzących jeszcze w napis Canon.
    Ichni maluch mający sens to s90/95, a to duże, a jakością względem
    bezlustrowców daleko...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 8. Data: 2010-08-20 09:39:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 10:33:52 +0200, Marx napisał(a):

    > a konkretniej czym by zaorał?
    > jedyna korzyść jaka przychodzi mi do głowy to więcej dostępnych
    > obiektywów i to że lampa jest wbudowana a nie na sankach.

    Wszystkim.. 87% gospodyń z Gdańska nie zauważy różnicy między CCD a CMOS.
    G12 ma szanse być tańszy od NEXa

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2010-08-20 10:04:11
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 20 Sie, 11:39, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Wszystkim.. 87% gospodyń z Gdańska nie zauważy różnicy między CCD a CMOS.
    > G12 ma szanse być tańszy od NEXa

    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    Czuje rasizm. Znam gospodynie ktore napisaly doktoraty,
    i znam gospodynie ktore robia waroscowe artystycznie foty.
    Pozdrawiam StaM

  • 10. Data: 2010-08-20 10:11:34
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 20 Sie, 09:50, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    a Canon dodał do G12 bagnet, to ładnie
    > by zaorał NEXa..
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel

    Canon chyba szybko kroczy sladami Minolty, moze Samsung ich kupi?