  • 1. Data: 2010-02-09 11:09:30
    Temat: Canon A630 - problem z TV-out
    Od: RadekD <r...@p...onet.pl>

    Witam!

    Kilka lat temu rodzice zakupili PowerShota A630.
    Był używany sporadycznie, a tu nagle padł
    mechanizm przysłony. Poszedł na gwarancji na Żytnią
    (było to z 1,5 roku temu). Po powrocie przysłona
    działa ok. Ostatnio rodzice chcieli obejrzeć fotki
    na TV poprzez wyjście cinch, a tu dupa.
    Po podłączeniu kabla obraz na LCD gaśnie - jednak na TV
    jest komunikat o braku sygnału (kabel i TV dobry).
    Od naprawy aparat był używany najwyżej z 10 razy i nie
    był podłączany do TV - ale wiem, że zaraz po zakupie wyjście działało.

    Wyszło na to, że albo samo z siebie się zepsuło - albo na Żytniej nie
    podłączyli jakiegoś kabelka. Gwarancji już nie ma.

    Co z tym zrobić ? Rozebrać samemu i sprawdzić czy wszystkie kabelki
    podłączone - chyba że wina elektroniki - wtedy nic nie zdziałam.
    Oddać na Żytnią - ale pewnie zapłacę jak za zborze. Czy szukać jakiegoś
    innego serwisu.

    Thx - za wszelkie pomysły

  • 2. Data: 2010-02-09 12:08:38
    Temat: Re: Canon A630 - problem z TV-out
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    RadekD pisze:

> [...]

    > podłączone - chyba że wina elektroniki - wtedy nic nie zdziałam.
    > Oddać na Żytnią - ale pewnie zapłacę jak za zborze. Czy szukać jakiegoś

    Skoro przez 1.5 roku nie był podłączany do TV, to proponuję jeszcze
    jedno wyjście - nic z tym nie robić.

  • 3. Data: 2010-02-09 21:26:17
    Od: jakuboff <j...@o...pl>

    RadekD wrote:
    > Po podłączeniu kabla obraz na LCD gaśnie - jednak na TV
    > jest komunikat o braku sygnału (kabel i TV dobry).

    > na Żytniej nie
    > podłączyli jakiegoś kabelka.

    No ale jakby port był odłączony, to by LCD nie gasł.