  • 1. Data: 2009-06-01 21:06:31
    Temat: Canon 50/1.4 i 50/1.8
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Po obejrzeniu tych dwóch obiektywów dochodzę do wniosku,
    że moje szkła nie są wcale takie złe. ;) Zaoszczędziłem
    podwójnie (wstrzymując się przed kupnem tego obiektywu)
    -- raz na obiektywie, który by wzbogacił moją kolekcję,
    a raz na szafce na tę kolekcję... ;)

    Chyba nadszedł czas na nowe szkła!! Tanie, lekkie,
    dobre optycznie i jasne...

    -=-

    BTW fotograficznej szopie -- czy jest jakaś grupa o PS?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2009-06-01 21:47:08
    Temat: Re: Canon 50/1.4 i 50/1.8
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
> [...]
    > podwójnie (wstrzymując się przed kupnem tego obiektywu)
    > -- raz na obiektywie, który by wzbogacił moją kolekcję,

    ja zas mam coraz wieksze wrzaenie, ze szukasz dziury w calym, albo masz
    body trafione, albo.... powinienes hodowac rybki ;-)

    > Chyba nadszedł czas na nowe szkła!! Tanie, lekkie,
    > dobre optycznie i jasne...

    podobno w "erze" maja... sa rewelacyjne, plastikowe szkla i cala reszta
    z wlokien weglowych z domieszka kevlaru. Zamiast silniczkow USM smigaja
    nanoroboty.

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 3. Data: 2009-06-02 12:51:20
    Od: j...@u...at

    On 1 Jun., 23:06, "Eneuel Leszek Ciszewski"
> [...]
    >  -- raz na obiektywie, który by wzbogacił moją kolekcję,
    > a raz na szafce na tę kolekcję... ;)
    >
    > Chyba nadszedł czas na nowe szkła!! Tanie, lekkie,

    tylko ze od 50/1,4 nie masz szkla tanszego , lzejszego , lepszego
    optycznie i jasniejszego.