  • 31. Data: 2011-05-17 14:29:11
    Temat: Re: Canal+ nadal z Ekstraklasą
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    pawell32 wrote:

    > chyba coś przesadzasz.

    Raczej nie. Jak widzę na NGC te programy o psach albo ucieczki z
    wiezienia to mi sie niedobrze robi. A Discovery i te ich marnej jakości
    przekaz. W BBC co chwila jest coś ciekawego. I historia, nauka i w
    porządnej jakości, ktoś pisał, że już jest 16:9 Albo po prostu mamy
    różne gusta. Z checią bym się 'zamienił' wszystkie discovery+ NGC za
    BBC Knownlegde.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2011-05-17 14:30:41
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Multipakiecie chyba, bo Multiroom to opcja z dwiema kartami

    Tak, multipakiet. Mój błąd.

    > pozwalającymi niezależnie oglądać na dwóch tunerów. Tak, w
    > Multipakiecie MOGĄ być 3 kanały HD (za dopłatą). Tj: Canal+ HD,
    > Canal+Film HD i Canal+Sport HD. Oraz ich odpowiedniki SD, a do tego
    > Canal+ Sport2, Canal+ Gol i Canal+ 3D.

    No to super. O to mi chodziło.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2011-05-17 14:42:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości news:

    > No ja pamietam, ze szwagier potrzebowal polsat bo tam byla F1.

    F1 leci w powietrzu, więc nie robi różnicy jaką ma się platformę.

  • 34. Data: 2011-05-18 05:18:22
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Raczej nie. Jak widzę na NGC te programy o psach albo ucieczki z
    > wiezienia to mi sie niedobrze robi.

    ale są również ciekawe, te o psach oczywiście nie.

    > A Discovery i te ich marnej jakości

    zgadza się

    > przekaz. W BBC co chwila jest coś ciekawego. I historia, nauka i w

    jest, ale częściej ostatnio trafiam na ciekawy dokument na ngc

    > porządnej jakości, ktoś pisał, że już jest 16:9

    wyłącznie (hd)

    > Albo po prostu mamy
    > różne gusta. Z checią bym się 'zamienił' wszystkie discovery+ NGC za
    > BBC Knownlegde.

    ale mowa tylko o knowlenge

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 35. Data: 2011-05-18 07:30:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > ale mowa tylko o knowlenge

    Ja jeszcze Entertaiment - Top Gear leci tam też. ;-)

  • 36. Data: 2011-05-18 14:56:45
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    pawell32 wrote:

    > jest, ale częściej ostatnio trafiam na ciekawy dokument na ngc

    Nie no, owszem. Są ciekawe i to bardzo, ale mam wrażenie, że na BBC jest
    takich pozycji dużo więcej.

    Namiętnie oglądam wszelkie programy z astronomii i historii(WW2,
    ColdWar)

    Pamietam, chyba w tamtym roku, gdy była okrągła rocznica lądowania
    na Księżycu. BBC przez cały weekend(~48h nonstop) nadawał programy
    na tę okoliczność. Całą serię 'historia NASA', o STSach, Hubble.
    No po prostu bajka. Żadna stacja nie robi takich akcji.

    > wyłącznie (hd)

    No tak, w eNce. Mam nadzieję, że dołączą wersje HD w innych platformach.

    > ale mowa tylko o knowlenge

    I ten jeden program z całej paczki by mi wystarczył.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2011-05-19 07:06:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > F1 leci w powietrzu, więc nie robi różnicy jaką ma się platformę.

    No ale nie wszyscy odbieraja z powietrza.

  • 38. Data: 2011-05-19 07:58:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No ale nie wszyscy odbieraja z powietrza.

    Bo ponieważ?
    Zresztą Polsat otwarty jest też w każdej platformie sat i kablówce.

  • 39. Data: 2011-05-22 14:36:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Bo ponieważ?

    A jak sadzisz?

    > Zresztą Polsat otwarty jest też w każdej platformie sat i kablówce.

    Ale czujesz, ze manipulujesz?

  • 40. Data: 2011-05-22 17:14:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale czujesz, ze manipulujesz?

    Nie manipuluję, mówię o przewagach.
    Jak ich nie ma, to ciężko przyznać że są.