  • 61. Data: 2013-11-28 12:22:41
    Temat: Re: Caloroczne czy zimowe?
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 28 listopada 2013 12:20:21 UTC+1 użytkownik Chris napisał:

    > 4 x felga po 500zďż˝ .. faktycznie okazja :)

    Zrobisz jak zechcesz. Ja natomiast mam dwa komplety kół.

  • 62. Data: 2013-11-28 12:23:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    J.F nabazgrał(a):

    >Na papierze :) powiedz czemu USA jest bankrutem :)

    No, my tez jestesmy bankrutem, wiec to zaden dowod :-)

    J.

  • 63. Data: 2013-11-28 12:25:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-28, s...@g...com <s...@g...com> wrote:

    > Niczego nigdzie za darmo nie rozdają (jedynie ulotki). Trzeba sobie kupić.

    No to czemu nie uwzgledniles tego w kosztach? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 64. Data: 2013-11-28 12:26:03
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    s...@g...com nabazgrał(a):

    > Zrobisz jak zechcesz. Ja natomiast mam dwa komplety kół.

    Ja też, co nie znaczy że jest to tania opcja :)

  • 65. Data: 2013-11-28 12:27:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-28, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No, my tez jestesmy bankrutem, wiec to zaden dowod :-)

    Cos sciemniasz, JVR mowil, ze przeprowadzil Polske przez kryzys ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 66. Data: 2013-11-28 12:29:28
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 28 listopada 2013 12:25:34 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

    > No to czemu nie uwzgledniles tego w kosztach? ;-)

    Bo mowa była tylko o wymianie i przechowywaniu ;)

  • 67. Data: 2013-11-28 12:34:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2013-11-28, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Cos sciemniasz, JVR mowil, ze przeprowadzil Polske przez kryzys ;-)

    No, z jednej strony przeprowadzil i sytuacja jest podobna jak przed
    kryzysem.

    Z drugiej strony - jesli dluznik nie jest w stanie splacac zobowiazan,
    i robi tyo tylko dzieki zaciaganiu kolejnych, coraz wiekszych
    pozyczek, to sie to nazywa bankructwo.
    A z nami tak wlasnie jest. Od prawie 40 lat :-)

    J.

  • 68. Data: 2013-11-28 12:39:54
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    s...@g...com nabazgrał(a):

    > Jeśli chodzi o moich znajomych, to praktycznie wszyscy. Kilku przekłada
    > same opony, bo mają jeden komplet felg - opony zajmują tyle samo miejsca,
    > co koła

    To ty sprayem malujesz felgi że tyle samo miejsca zajmują :)

  • 69. Data: 2013-11-28 12:46:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-28, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > pozyczek, to sie to nazywa bankructwo.
    > A z nami tak wlasnie jest. Od prawie 40 lat :-)

    A zdjecie progu ostroznosciowego i gadanie ze reszta UE stoi w gownie
    po sama glowe a my tylko ponad pas? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 70. Data: 2013-11-28 12:51:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 28 Nov 2013 11:33:06 +0100 osobnik zwany Chris napisał:

    > J.F nabazgrał(a):

    > Zwłaszcza na Alasce :)

    ale tam to na kolcach mogą :)

    mst <at> gazeta <.> pl