  • 81. Data: 2014-09-10 19:04:53
    Temat: Re: Całkiem ładny im wyszedł ten nowy iPhone6
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:lupoe4$ist$1@dont-email.me...

    > tego tez nie spotkałem w żadnym androidowym 5-cio calowcu:
    > "Apple wyposażyło smartfony w funkcje Reachbility która obniża wyświetlany
    > obraz, tak by był wygodnie dostępny, gdy trzymamy
    > urządzenie w jednej dłoni - wystarczy dwa razy dotknąć przycisk Home."

    Ciekawe jak to się sprawdzi w praniu...

  • 82. Data: 2014-09-10 19:10:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Przykro mi ale Z2 też moczyłem w Bałtyku w tym roku i jeszcze działa.
    > A Z tu nawet w zupie można gotować:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=ROyq3iRRbHg

    Słona woda jest szkodliwa w tych urządzeniach, które wodę
    wpuszczają jednak w zakamarki i odporne są tylko na
    "strumień" wody a nie są faktycznie wodo SZCZELNE.
    Bo jak słona woda wejdzie w zakamarki i wyschnie to
    zostanie tam sporo solnych osadów korodujących urządzenie.
    To jedyna myśl jaka może przyjść do głowy w kwestii
    słonej wody - czysta woda odparuje nie zostawiając soli
    na złączkach, głośniku czy przełącznikach.

  • 83. Data: 2014-09-10 20:36:25
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2014-09-10 15:34, GAD Zombie pisze:

    > No ale jakże to? Pokrowiec na NIEZNISZCZALNY SUPER TELEFON? ;)
    > Przecież takie są niepotrzebne, a wręcz źle widziane.

    Przecież to nie jest ordynarny pokrowiec lub skarpeta do taniej,
    androidowej masówki. To jest prestiżowe etui będące dla jego posiadacza
    symbolem indywidualności, kreatywności i wiary w wolność jednostki.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 84. Data: 2014-09-10 21:23:46
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-09-10 15:43, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > A ile połączeń BT umie obsłużyć (prawidłowo i stabilnie)?

    Nigdy nie testowałem więcej niż jednego - jakiś test zaproponujesz?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 85. Data: 2014-09-11 00:32:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 10 Sep 2014 21:23:46 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Nigdy nie testowałem więcej niż jednego - jakiś test zaproponujesz?

    1. zestaw głośnomówiący (profil handsfree)
    2. dongiel muzyczny do line-in (A2DP)
    3. połączenie do zegarka Pebble (data)
    4. połaczenie do zegarka Pebble (low energy data)
    5. połaczenie do dongla OBDD2 (data)

    Wszystko działa bez zarzutu, rozdzielając odpowiednie funkcje na
    odpowiednie łącza. Jak to zobaczyłem, to mi kopara opadła. Czasem ma
    problem przy zestawianiu połączeń, bo niektóre urządzenia mają więcej niż
    jeden profil, trzeba było podpinać w innej kolejności

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 86. Data: 2014-09-11 00:40:00
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 10 Sep 2014 10:44:59 +0200, atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    7,Najdrozszy_zegarek_swiata_trafi_na_aukcje__Czy_osi
    agnie.html
    >>> http://wpolityce.pl/lifestyle/189053-zaprezentowano-
    najdrozszy-zegarek-swiata

    >Oczywiscie, ze nie. Ktore inne urzadzenie pozwoli wyrazic milosc do
    >Apple poprzez przeslanie swojego hartbeatu bezposredno do jednego z
    >szefow tej firmy? ;]
    >
    >Wciaz sie zastanawiam co ten zegarek ma w sobie niezwyklego... i tego
    >nie znajduje.

    Jak to nie?... Jest APPLE!

    A.L.

  • 87. Data: 2014-09-11 00:42:44
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 10 Sep 2014 11:35:16 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"atm" <...@v...pl> wrote in message
    >
    >Ja to widzę jako następny etap ewolucji...
    >Tej samej co z komputerów stacjonarnych przeniosła nas na laptopy.
    >Z laptopów na smartfony... Teraz smartfony przenoszą się do zegarków.

    To wszystko, oczywiscie, zasluga APPLE!!!

    N a jak taka rewolucja, i deskttopy sa juz niepotzrebne... To sproboj
    zapuscic jakis CAD na zegarku i zaprojektuj spzreglo do samochodu

    A.L.

  • 88. Data: 2014-09-11 01:00:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > To wszystko, oczywiscie, zasluga APPLE!!!

    Nic takiego nie powiedziałem.

    > Na jak taka rewolucja, i deskttopy sa juz niepotzrebne... To sproboj
    > zapuscic jakis CAD na zegarku i zaprojektuj spzreglo do samochodu

    Właśnie nie REwolucja ale Ewolucja.
    I nie mówię o tym że dekstopów już się wcale nie używa, bo się używa.
    Mówię o tym że bardzo dużo aktywności jaką można dawniej było robić
    TYLKO I WYŁĄCZNIE na desktopach najpierw przejęły laptopy, potem
    smartfony a teraz zaczynają przejmować zegarki.
    Do CAD potrzebujesz ogromnych rozmiarów ekranu, najlepiej 2-3
    ekranów i dużych mocy obliczeniowych, które wciąż są domeną deksotpów.
    Z tym że mały procent ludzi używało ich do CAD a desktopy kiedyś
    były wykorzystywane również do pisania e-maila czy czytania www
    co z powodzeniem można robić na laptopie czy smartfonie...
    Dziś, laptopy i smartfony służą ludziom głównie do oglądania www,
    portali społecznościowych, ćwierkania - i to zaczynają robić zegarki.

  • 89. Data: 2014-09-11 02:10:14
    Od: A.L. <a...@a...com>

    .

> [...]
    >TYLKO I WYŁĄCZNIE na desktopach najpierw przejęły laptopy, potem
    >smartfony a teraz zaczynają przejmować zegarki.

    Npormalne dupy zawracanie. Poczytaj sobie ksiazke w telefonicznej
    wersji Kindla. W szczegolnosci jak ma jakies wzory, schematy czy
    tabelki. Ale niekoniecznie musi meic. Wystarcza same literki

    Wez to samo na zegarku.

    Widzialem idiotow ogladajacyc filmy na telefonie. To tzreba miec
    naparwde pojebane w glowie

    A.L.

  • 90. Data: 2014-09-11 02:27:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

> [...]
    >
    > Wez to samo na zegarku.
    >
    > Widzialem idiotow ogladajacyc filmy na telefonie. To tzreba miec

    AL, czy Ty naprawdę nie rozumiesz że nikt nie postuluje aby wyrzucić
    desktopy z dużymi monitorami ani aby oglądać filmy na zegarkach
    zamiast dużych 50-60 calowych telewizorów?

    Po prostu realia są takie, że czasem nie masz czasu poświęcić całego
    wieczoru na film przed ekranem telewizora i nie zawsze film jest tego
    wart - ja często podróżuję służbowo i na lotnisku BARDZO CZĘSTO
    właśnie oglądam jakiś film czy program video na swoim iPhone4 na
    malutkim, 3.5" ekraniku ze słuchawkami w rękach. Da się jak trzeba.
    Lepsze to niż wpatrywanie się w innych podróżujących czy sprzątające
    z miotłami na lotnisku...

    Jest też inny trend... Młodzież przestaje korzystać z telewizorów,
    kablówki i ogląda programy telewizyjne i filmy na laptopach,
    z netu. Netfix, Hulu Plus, Amazon Prime Streaming - chyba słyszałeś?

    Był kiedyś list papierowy. Pojawiły się e-maile w latach 70-tych.
    Zastąpiły część listów papierowych, część rozmów telefonicznych
    ale nie znaczy że przestaliśmy z telefonów korzystać ani listów pisać.

    To samo z e-mail: nie było smsów. Pojawiły się smsy, przejęły
    część ruchu e-mailowego, część ruchu telefonicznego/głosowego
    co nie znaczy że wynalazku z lat 70-tych już nie używamy.

    To samo było z teatrem, radiem, telewizją - po prostu nowa opcja
    przejmująca częściowo funkcje istniejących już rozwiązań, w jakiś
    sposób je rozwijajaca, zmieniająca, poszerzająca zakres użyteczności.

    Kiedyś nie byłeś w stanie obejrzeć sobie dowolnego filmu czekając
    na lotnisku - byłeś zdany na to co serwują w telewizorze lotnistkowym
    i często nie było słychać co mówią bo turyści, dzieciaki, megafony itp.

    Więc nie dziw się że Ci co wczoraj ćwierkali na laptopie, dziś
    ćwierkają na smartfonie a jutro będą ćwierkać z zegarka...
    A TY? A TY nie musisz. Jak nie chcesz to niczego nie musisz...
    Możesz się ograniczać do CAD na pececie i projektować sprzęgło...