  • Data: 2014-09-10 08:50:10
    Temat: Re: Całkiem ładny im wyszedł ten nowy iPhone6
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-10 01:40, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message
    >
    > Bardzo mi się podobała prezentacja zegarka... To kółko świetne.
    > Ten sygnalizator dotykowy też fajna sprawa, ciekawe jak zadziała.

    > A zegarek Samsunga ma GPSa?
    > Gdzieś widziałeś już opublikowane porównanie tych urządzeń?

    Ma nie tylko GPS ale i upchnieta cala komorke :]
    Ale niekoniecznie porownywalbym z nowym zegarkiem Samsunga, raczej
    dedykowanymi urzadzeniami, ktore sa faktycznie dla osob ambitnie
    uprawiajacych sport.

    Kos cos slyszal na temat wodoszczelnosci nowego iPhone (bo zegarek chyba
    bedzie jakas posiadal)?
    Znowu moze wyjdzie na to, ze ten telefon nie nadaje sie do uzytku w
    Irlandii... lub tez podczas serwisowania morskiego akwarium.