  • 121. Data: 2009-05-27 12:59:52
    Temat: Re: Cała prawda o Grzybolu
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kefir" <k...@r...pl> wrote in message
    news:gvjddp$mt5$1@news.onet.pl...
    > Elou!
    > "kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message

    Bylbym zapomnial: nie wiem czy akurat TAM zlozyliby Ci swe autografy ale
    zawsze mozesz negcjowac ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 122. Data: 2009-05-27 13:06:56
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > To TWA to literki z rejestracji? Ktore to wojewodztwo?

    Wadowice przeniesli pod Kielce, bo mieli dosyc najazdu kremowkozerców

    --

    pozdr
    pj

  • 123. Data: 2009-05-27 13:46:42
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-05-27 14:39:52 +0200, Kuczu <p...@j...pl> said:

    > O enerdowskiej zupie meksykanskiej nie slyszales ?

    No słyszałeś, ale nijak nie skojażyłem z OZ.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 124. Data: 2009-05-27 13:52:41
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    de Fresz pisze:

    > No słyszałeś, ale nijak nie skojażyłem z OZ.

    No oni brali glowny udzial w zdarzeniu przy enerdowskiej zupie
    meksykanskiej.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 125. Data: 2009-05-27 17:14:28
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    >tarnów to nie małopolskie?

    No skont. tarnow to wielkopolska jest.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 126. Data: 2009-05-27 17:35:14
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Jacot pisze:

    > No skont. tarnow to wielkopolska jest.

    mentalnie?

    --
    - gildor
    9'99

  • 127. Data: 2009-05-27 19:04:37
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Jacot pisze:

    > No skont. tarnow to wielkopolska jest.

    Tarnowo
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Podgórne

    ps: W najblizsza sobote wybory miss gminy, moja kolezanka startuje :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 128. Data: 2009-05-27 20:02:59
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Asmodeusz pisze:
    (...)

    Miło jakiś rozsądny post przeczytać, zwłaszcza pisany przez kogoś, kto
    spogląda z dystansu. Brawo za odwagę i sensowny ton. Aha - wypadałoby
    się podpisać ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 129. Data: 2009-05-27 22:11:03
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Jacek Różański pisze:
    > Otóż starzy stają się starzy w sensie fizycznym. Trzon
    > przekroczył trzydziestkę, a nawet niebezpiecznie zbliża się do
    > czterdziechy.

    No ba! A niektorzy (to juz Ci po czterdziesce) to nawet pokoju z
    lazienka chca, i woda ciepla zeby byla! O!.

    Zdrowko
    KLOSZ
    --
    Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 130. Data: 2009-05-28 04:20:13
    Temat: Re: ?
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Szymon Kozak napisał(a):

    > Czyli traktujecie wszystkich z góry,

    Nie z gory, a z dystansem. Taki drobny niuansik :)

    > ponieważ pare osób *bez*
    > paru słow o sobie zaczeło was jebać?

    Chocby i padlo po wielokroc anizeli pare slow, to nieznajomy jebiacy
    bedzie uchodzil za smedzacego niemerytorycznie przypierdalacza.
    Co innego jezeli taka osoba wczesniej da sie poznac - chocby i tylko
    netowo. Wtedy nad jej zjebami prawie kazdy pochyli sie z uwaga i z
    przyjemnoscia merytorycznie podyskutuje :)

    > Po sobie powiem, że nie lubię się przed obcymi obnażać,

    Przedstawienie sie - bedace przejawem kultury - uwazasz za obnazanie
    sie? No, no... :\

    > po tu się zacząłem wypowiadać żebyśmy się poznali.

    No. Sa szanse. Tylko wczesniej poczytaj sobie archiwum zeby mniej wiecej
    zlapac klymaty ;) Polecam niusy onetu na www - widac ilosc postow w
    watku zanim sie do niego wejdzie - latwo wyciagnac co smaczniejsze
    flejmy/pyskowki ;)